Service

CRM-understøttet service er mere personlig og effektiv. Det giver tilfredse og tilbagevendende kunder

Effektiviser sagshåndteringen

Med Microsoft CRM får I mulighed for at strukturere sagshåndteringen efter det setup, der er mest optimialt for jeres forretning. Skal fordelingen af sager ske på bagrund af hvem der har mest tid? Eller til personalet, der matcher bedst kompetencemæssigt? Eller skal medarbejderne selv plukke sager fra segmenterede køer? Eller skal det ske efter en blandingsmodel? Med Microsoft CRM har I mulighed for det hele.

Læs mere om Målsætninger og KPI’er

Livstidskunder skabes gennem BI

Livstidskunder skabes gennem BI

Med Microsoft CRM opsamler I vital viden om jeres sagsbehandling, mens I med Business Intelligence (Power BI) bliver klogere på jeres forretning; hvor er jeres konkurrencefordel, eller hvor kan I blive bedre. I kan f.eks. begynde at monitorere;

  • Hvor gode I er til at overholde jeres serviceaftaler
  • Hvilke sager, der tager længst tid at udføre
  • Hvem er jeres top performere
  • Hvilke sagstyper, der er mest rentable
  • Og meget mere

Når jeres medarbejdere løbende løser sagerne i CRM, bliver Power BI modulet automatisk beriget med vital viden -  viden I bliver præsenteret for visuelt og som I derfra kan arbejde struktureret med for at optimere jeres processer.

Mobiliser din serviceafdeling

Microsoft CRM har en fuld tablet og mobil version tilknyttet licensen. Det betyder at I får en fuld Microsoft CRM løsning direkte på jeres iOS, Android eller Microsoft device. I kan dokumentere fejlmeldinger direkte på lokationen, uploade billeder til Microsoft CRM og få hjælp af kollegaerne på kontoret, samt opdatere og afslutte sager direkte fra mobiltelefonen eller tabletten. Den direkte opfølgning i CRM giver en forbedret kundeservice og besparelser i både tid på lokationen, tid i baglandet og færre returbesøg hos kunden.

Læs mere om Microsoft CRM app’en til mobiltelefoner og tablets



Personlig service med 360° overblik

Med en 360° CRM løsning fra Microsoft kan I levere individualiseret verdensklasse kundeservice, hurtigt og effektivt. Med Microsoft CRM kan I til enhver tid møde kunden der hvor kunden er, om det er på telefon eller mail, ved personligt fremmøde eller på de sociale medier. Med en samlet løsning har jeres serviceafdeling altid opdateret information ved hånden og kan med et enkelt klik skabe et overblik over jeres samlede aktiviteter på den enkelte kunde. På den måde kan I effektivt svare på kundens spørgsmål og spar både tid og penge, samt overgå kundens forventning.

Lær hvordan 360° kundeoverblikket kan fremme salget

Beskyt personfølsom data

Sager med særligt følsomt indhold er altid en udfordring. Med Microsoft CRM har I mulighed for at opsætte en sikkerhedsmodel, der let og fleksibelt kan afskærme sager helt eller delvist for enkelte medarbejder, teams eller sågar for alle.

Medarbejdere med behov for ekstraordinær tilgang til specifikke sager får enten individuel adgang, eller bliver en del af et team, hvor adgangsniveauet matcher deres.

Uanset hvor kompleks en struktur jeres sager måtte kræve, tilbyder Microsoft CRM en sikkerhedsmodel, der kan imødekomme dette.

Brian Rosbøg
CRM-konsulent og teamleder
brian.rosbog@visma.com
41 91 44 68


Mød vores CRM-team