Hvor meget går du glip af i fradrag?

Husker du fradraget for varekøb, maskiner, el, varme og alle de andre fradrag? Det kan have stor effekt på økonomien i din virksomhed. Med MyVisma bliver der styr på regnskabet, og du vil med garanti aldrig gå glip af et fradrag igen.

Tilgængelighed

Cloud

Rådgivning

Enkelhed

MyVisma er den eksterne og moderne afdeling for din virksomheds regnskab. Vi bogfører dine bilag, vi betaler dine fakturaer og vi afstemmer regnskabet. Vi tager os af hele dit regnskab, og du får overblik og kontrol. MyVisma indeholder to ting:

1) servicedelen, hvor Vismas konsulenter varetager dit regnskab fra A-Z og

2) den cloud-baserede portal, som betyder, at du med et login får overblik over din virksomheds økonomi.

Vi klarer dit regnskab, og du kan med få klik på mobilen, tabletten eller computeren fakturere dine kunder, godkende leverandørfakturaer, få overblik over din virksomheds økonomi og meget andet.

leverandørfakturaer

Enkel håndtering af leverandørfakturaer

I MyVisma kan du uploade bilag, som er indhentet elektronisk, eller scannet på din egen enhed. Brug scanner, mobil eller tablet. Så længe du har internetadgang, kan bilag godkendes via PC/Mac, mobil eller tablet.

kundefakturering

Effektiv kundefakturering

I MyVisma kan du oprette fakturaer online uden at have nogen programmer installeret. Fordelene er mange:

  • Fakturer dine kunder online. Alt opdateres automatisk i dit regnskab.
  • Få overblik over hvilke fakturaer, som er forfaldne, hvilke som er betalt og hvilke, som afventer betaling.
  • Støtter de nye krav til elektronisk fakturering.
Regnskabsrapporter

Overskuelige regnskabsrapporter

Vi ved, hvor vigtigt det er med gode og overskuelige rapporter. Derfor tilbyder vi brugervenlige og effektive regnskabsrapporter på nettet. Du kan tilpasse rapporterne efter eget ønske og gennemgå resultat, balance, saldobalance, kundefordringer og leverandørgæld. Rapporterne kan også tilpasses efter periode, termin og år. Sammenlign rapporterne med budgettet og sidste års tal.

Få en video-rundtur i MyVisma

Løn og HR

Løn & HR

I MyVisma er også integreret et enkelt og brugervenligt modul til løn- og HR-administration. Her kan du eksempelvis registrere tid, fravær og udlæg og udsende elektroniske lønsedler. Løsningen effektiviserer din løn- og HR-administration.

Sikker deling af dokumenter

Sikker deling af dokumenter 

I MyVisma-portalen findes et område, hvor man sikkert kan dele dokumenter uden at skulle sende dokumenterne via email. En enkel og sikker metode til at sende og opbevare dokumenter, som hører til løn eller regnskab i din virksomhed.

Rådgivning regnskab

Rådgivning

Med MyVisma får du også adgang til vores rådgivningsydelser inden for løn, HR og regnskab. Du kan stå med en udfordring, som kræver specialiseret rådgivning, og i Visma betaler du kun for de timer, du har behov for. Det kan være en halv time den ene måned og tre timer den næste.

Få udnyttet dine muligheder optimalt med MyVisma

Med MyVisma har du altid en hel økonomiafdeling i ryggen, og vi har 100% styr på DIT regnskab. Vi ved, hvad der er bedst for dig, vi kender alle reglerne og hvert eneste fradrag.

Det kommer DIG til gode

Med MyVisma-appen har du hele regnskabet med i lommen. Med få klik på mobil eller tablet får du adgang til dit regnskab, hvor du kan fakturere kunderne, godkende leverandørfakturaer og meget andet.

Kontakt mig venligst