Visma Mamut Office

Enkeltbruger system der klarer økonomien og kunderne!

Hvis du er en mindre virksomhed, der har brug for et enkelt regnskabssystem, der er til at forstå, er Visma Mamut Office et godt bud! Systemet løser følgende opgaver: 

  • Faktura og kundeopfølgning (CRM)
  • Regnskab og løn
  • Indkøb, lager og webshop
Få overblik over forretningen ét samlet sted, med enkel brugervenlighed og navigering! 

 

Find din udgave

Effektiv fakturering & salgsopfølgning

Du får hjælp med hele salgsprocessen - fra udseendelse af tilbud, udførelse af opgaven og fakturing, til pengene er på din konto. 

Der er fuld integration således at et tilbud via en ordre automatisk genereres til en faktura.  

Kundeopfølgning (CRM)

Du får fuld kontrol over dine kunder, aktiviteter, dokumenter og e-mails med integrationen til Microsoft Outlook - det giver tilfredse og loyale kunder!

Du kan blandt andet målrette din markedsføring ved segmentering på blandt andet geografisk beliggenhed, branche, kundetype og købsfrekvens. 

Integreret hjemmeside & webshop

Markedsfør og sælg dine produkter på nettet! Du kan med Visma Mamut enkelt oprette din egen hjemmeside og webshop. 

Der er integration til lager og logistik, som gør det enkelt af holde styr på lagerbeholdningen og lønsomheden.

Arbejd online via din computer, tablet eller smartphone

Du får adgang til onlinemodulet Mamut Online, som løbende synkroniseres med din Visma Mamut. Du kan:

  • Oprette og fakturere en kunde online
  • Oprette og redigere en kundes oplysninger
  • Få salgsstatistik
  • Få adgang til aktiviteter på den enkelte kunde