Underskriv PDF online

Sådan underskriver du en PDF online

Det kan være en længere process at finde frem til, hvordan man underskriver en PDF online. Det hele starter med en googlesøgning, herefter kan det svært at finde frem til, hvilken løsning, man skal vælge. Når man gerne vil underskrive en PDF online, skal man kigge efter en digital underskriftsløsning. Der kan være mange at vælge imellem, derfor er det vigtigt at kigge indad i virksomheden.

Prøv Visma Addo gratis

Få hjælp til hvordan du kan finde den rigtige løsning, med disse 4 simple trin​:

  • Undersøg hvad virksomhedens behov er i forhold til digital underskrift
  • Undersøg hvordan I får mest ud af jeres digitale underskriftsudbyder
  • Undersøg hvilke funktioner I vægter højest; digital underskrift, automatiserede underskriftflows eller indhentning af data digitalt
  • Undersøg hvilket budget virksomheden har

Når I har gennemgået disse 4 trin, er I ved at være klar til at vælge en digital underskriftsudbyder. Her kan I med fordel tage kontakt til et udvalg af de mest populære digitale underskriftsudbydere og få índhentet et tilbud. Her vil vi forslå Visma Addo.

Med Visma Addo får I en løsning, der kan tilpasses efter jeres behov. I får samtidig flere funktioner end bare digital underskrift, I får nemlig alt fra sikker filoverførsel og indhentning af informationer via digitale formularer, der kan integreres til jeres hjemmeside. I kan selvfølgelig også underskrive PDF’er online.

Kan man skrive under online?

Det korte svar er “Ja”. Man kan sagtens underskrive online.

For det første skal man finde finde ud af, hvad behovet er for at skrive under online. Uanset om man bare skal underskrive en pdf online, indhente informationer på kunder eller indhente en underskrift fra en kontrakt, så er det nok ikke hverken første eller sidste gang man får brug for at underskrive en pdf online.

Der er mange fordele ved at skrive under online eller underskrive digitalt:​

  • I sparer tid og ressourcer
  • I får hurtigere indhentet den information, der skal bruges
  • I arbejder smartere og dermed mere effektivt
  • I vil opleve mindre ventetid og en hurtigere ansættelsesproces

Der er mange flere fordele at hente ved at finde en løsning, der kan hjælpe jer med at underskrive pdf’er online. Så snart i er igang, vil I have svært ved at se hvordan I kan undvære det.

For at I nemmest kommer i gang med jeres nye underskriftsløsning, har vi samlet et afsnit, med information om, hvor nemt det er at komme igang med Visma Addo.

Sådan kommer I i gang med Visma Addo

Visma Addo er nemt, effektivit og sikkert. I får den hjælp, I skal bruge fra starten, og der er altid mulighed for at få svar på spørgsmål eller få lavet en skræddersyet løsning.

Visma Addo er en underskriftsløsning uden binding. Du betaler kun for de underskrifter, du bruger. Du kan sammensætte din konto hos Visma Addo, som du har lyst, og supporten står altid klar til at hjælpe, hvis du har spørgsmål eller problemer.

Visma Addo gør dit arbejde nemmere. Du får en helstøbt løsning, der sammensætter alt det, du har behov for og mere til, når du skal have en underskrift i hus.

Med Visma Addo får du:

Overblik: Følg alle de dokumenter, du har sendt til underskrift og se dine underskriftsflows

Påmindelser: Visma Addo sender automatiske påmindelser til modtageren.

Workflow: Send pdf’er og dokumenter til underskrift i bestemte rækkefølger og design dine underskriftsflows, så det passer til jeres behov.

e-Boks: Send dokumenter direkte til modtagerens e-Boks.

Visma Addo Print: Installer vores Visma Addo printer software, der gør det muligt for dig at sende dokumenter direkte fra dit foretrukne program som fx. Word.

Personlig branding: Indsæt virksomhedens logo og vælg jeres farver. Så er modtageren ikke i tvivl om afsenderen.

Der er ingen tid at spilde, når det kommer til at optimere jeres digitale strategi og få underskrevet pdf’er online, hurtigt og nemt. Kom igang allerede i dag, og opdag glæden ved at få optimeret jeres manuelle processer og spar værdifulde ressourcer.