ServiceSuite – Mobilt planlægningsværktøj

ServiceSuite er et mobilt planlægningsværktøj, der giver overblik over jeres medarbejdere og varer og effektiviserer arbejdsgangen mellem kontoret og de mobile medarbejdere som f.eks. håndværkere og kørerende konsulenter. I sparer gule lapper, unødigt papirarbejde og dobbelt indtastning i forskellige systemer. Programmet er udviklet til virksomheder, hvor medarbejderne udfører store dele af deres arbejde ude hos kunden. Læs mere om ServiceSuite

Se videoen om ServiceSuite

Muligheder med ServiceSuite
ServiceSuite giver virksomheden mulighed for enkelt og nemt at administrere aftaler og opgaver online via f.eks. en smartphone eller tablet. Med ServieSuite får I et online planlægningsværktøj, der blandt andet giver Jer følgende muligheder:

    • Planlægning af opgaver direkte på mobilen
    • Mobil time- og vareregistrering
    • Udfyld tjeklister direkte på mobilen
    • Konstant opdateret i realtid mellem kontoret og de kørerende medarbejdere
    • Integration med jeres økonomisystem

ServiceSuite kan integreres med økonomisystemer som f.eks. Mamut One, WinKompas, Stellar og Microsoft Dynamics C5.

Læs mere om ServiceSuite eller ring og hør nærmere på telefon 70 22 71 28

Stine Mieritz har en bachelor i Virksomhedskommunikation og Erhvervsøkonomi fra Copenhagen Business School og er netop påbegyndt en kandidat i Politisk kommunikation og ledelse. Hos Visma er hun ansat som Marketing assistent hos Visma Software.