Undgå rykkergebyrer og renter fra leverandører

Bruger du og din virksomhed unødig og meget tid på at kontrollere rykkermeddelelser? Har du fornemmelsen af, at virksomheden modtager alt for mange påmindelser, gentagne gange, uden at der er tid til opfølgning? Bruger virksomheden mange penge på at betale rykkergebyrer og renter, men mangler overblik over hvorfor?

Kan du svare ja til disse spørgsmål, så kan det være, at din virksomhed mangler nogle gode procedurer for kreditorafstemning. Disse procedurer er vigtige for at sikre, at leverandørerne bliver afstemt til eksternt materiale/kontoudtog med faste intervaller.

Rettidig bogføring af leverandørfakturaer giver også mulighed for bedre likviditetsstyring og overblik over kommende forfaldne fakturaer.

Få 4 tips til hvordan du undgår rykkergebyrer og renter fra leverandører

Download vores fact sheet og få svar på følgende spørgsmål:

  1. Hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg modtager en rykker?
  2. Hvordan kan en god kreditor afstemningsprocedure se ud?
  3. Hvad opnår jeg ved gode afstemningsprocedurer?
  4. Hvad skal jeg ellers være opmærksom på?

Download fact sheet

Ønsker du at vide mere om, hvordan du kan undgå rykkermeddelelser? Download vores fact-sheet og kontakt Maria Laursen på 21 61 91 26 eller mail så finder vi en løsning.

Læs mere om vores regnskabsmæssige løsninger

Maria Laursen er uddannet Akademimerkonom i økonomi og ressourcestyring og har mange års praktisk erfaring inden for regnskab og rådgivning. Maria sidder som manager i Visma Services Danmark A/S, hvor hun udfører regnskabsmæssige opgaver og rådgivning for større kunder og detail-/kædeforretninger. Siden december 2016 arbejder Maria i Azets som manager.