Interim Management

Lej en økonomichef, HR-chef eller controller. Ad-hoc efter behov eller mere fast ordning

Vi træder til, når du har behov for interim assistance inden for HR og regnskab i kortere, længere eller faste perioder. Vi løser alle problematikker og opgaver i din HR- eller regnskabsafdeling og finder hurtigt den rette kandidat.

Hvorfor leje en regnskabschef, HR-chef eller controller?

Der er mange grunde til, at virksomheder vælger at leje en regnskabschef, HR-chef eller lignende. Fordelen ved at vælge os er, at vi kan sammensætte præcis den pakke, du har behov for.

 

Lej økonomichef på deltid

Regnskabschef eller HR-chef på deltid

Når du ikke har arbejde nok til en fuldtidsstilling, kan det give mening at leje en eller flere medarbejdere gennem os. Her kan vi sammensætte præcis den pakke, du har behov for, og løbende justere aftalen, så den hele tiden matcher dit behov. Det kan eksempelvis være 1/2 regnskabschef, 1/4 controller og 1/4 bogholder eller 3/4 bogholder og 1/4 regnskabschef eller blot en regnskabschef eller controller nogle dage om måneden.

Afløser mellem to ansættelser

Overgangen mellem to ansættelser

Vil du have god tid til at finde den rette afløser til en stilling, kan du med fordel leje en HR-chef, regnskabschef eller controller gennem os. Dermed sikrer du tid til overlevering fra den fratrædende medarbejder, ro til at finde den rette kandidat og overlevering, når denne er fundet. På den måde er du garanteret, at al viden bliver videregivet, og at intet går tabt. Har du behov for assistance til rekruttering, kan vi også hjælpe her.

Ekstra ressourcer i pressede perioder

Ekstra ressourcer i pressede perioder

Er HR- eller regnskabsafdelingen i perioder ramt af spidsbelastning, eller skal den have implementeret et større projekt, kan det give mening med aflastning til HR-chefen eller regnskabschefen , så medarbejderne ikke overbelastes. På den måde kan jeres HR- eller regnskabschef hellige sig projektet, mens vi stiller med en ressource til at varetage de daglige opgaver.

Lej medarbejder i tilfælde af sygdom

Længerevarende sygdom, barsel eller anden orlov

Det sker, at nøglemedarbejdere bliver langtidssygmeldte, skal på barsel eller har behov for orlov i en periode. Her kan du med fordel leje en medarbejder, som kan videreføre arbejdsopgaverne og lukke hullet i afdelingen.

Vi træder til med kort varsel og bliver så længe, der er behov for at leje en økonomichef, HR-chef eller controller

Hvad siger vores kunder:

Har du brug for interim assistance?

Udfyld formularen og Helene Schleicher ringer dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde de helt rigtige medarbejdere, der matcher dit behov.

Sådan foregår et typisk interim forløb:

Vores interim medarbejdere sætter sig hurtigt ind i opgaverne og er vant til at arbejde i flere systemer og hos forskellige virksomheder. De er yderst omstillingsparate, meget systemstærke og har en bred faglig viden, som løbende opdateres ved hjælp af intern og ekstern uddannelse.

Reducer faste omkostninger – I betaler kun for det, I bruger. Husk, at du ved at leje en økonomichef, HR-chef eller controller slipper for dyre personaleomkostninger som sociale omkostninger, pension, ferie, sygdom og uddannelse.

Vi går ikke på kompromis med kvaliteten. Det betyder, at du altid er sikret en pålidelig, effektiv og kvalitetssikker interim løsning.

Her kan du få et overblik over de ydelser vi kan assistere med:


Regnskabsopgaver:

  • Afstemning af bogholderi
  • Udarbejde rapporter, budgetter og forecast
  • Ledelsesrapportering
  • Effektiv udnyttelse af systemer og systemintegrationer
  • Effektivisering af debitor- og kreditorfunktion
  • Optimering af forretningsgange og -processer
  • Interne kontroller – begrænsning af fejl
  • Analyser og analysemodeller
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af årsregnskab
  • Få regnskabsopgaver og bogføring up to date
  • Rådgivning på alle niveauer

HR-opgaver:

  • Lede den daglige drift af HR team
  • Indførelse af Performance Management
  • Indførelse af Talent Management – ledere/medarbejdere
  • Organisationsændringer
  • Rekrutteringsprocessen fra A-Z
  • Udarbejdelse/implementering af HR strategi
  • Udarbejdelse/implementering af politikker og personalehåndbog
  • Stå for gennemførelsen af udviklingssamtaler
  • Stå for ind- og udstationeringer
  • Kontraktskrivning, advarsler og opsigelser
  • Ansvarlig for løndelen og personalegoder
  • Generel support til og coaching af ledere

Se en oversigt over vores interim ydelserInterim assistance på alle kompetenceniveauer

Vi kan bistå med interim assistance på alle kompetenceniveauer, som eksempelvis:

  • Interim CFO
  • Interim økonomichef
  • Interim regnskabschef
  • Interim HR-chef
  • Interim controller
  • Interim økonomikonsulent
  • Interim HR-konsulent
  • Interim lønkonsulent
  • Interim bogholder
  • Interim lønbogholder
  • Interim regnskabsassistent 

Overvejer du interim management? 

Udfyld formularen og Helene Schleicher ringer dig op inden for få timer for en uforpligtende snak. På den baggrund kan vi finde de helt rigtige medarbejdere, der matcher dit behov.

Hvis du på forhånd ved, hvilken type medarbejder du har behov for og hvor længe, kan du udfylde det nedenfor ellers afdækker vi det sammen, når jeg ringer dig op.

Felter markeret med * skal udfyldes.

Helene Schleicher, senior manager
Helene.Schleicher@visma.com

Tlf. +45 24 86 81 39

Om Visma

Visma er en førende leverandør af forretningsløsninger til små og mellemstore virksomheder. Vi servicerer hundredtusinder af virksomheder i Norden og vores løsninger bruges af millioner af brugere.

Brug af cookies

Kontakt os

Tlf: +45 70 27 31 30

info@visma.dk

CVR-nr. 25074823

Se alle vores lokationer