Hent guide

4 metoder der opgraderer lønafdelingen

Tunge arbejdsprocesser, manuelle tasteopgaver og lønsystemer der ikke er opdaterede, er blandt nogle af de store syndere, der kan gøre arbejdet trægt i lønafdelingen. Med erfaring fra en lang række optimeringsprojekter i lønafdelinger har vi i Visma fået et godt indblik i det store effektiviseringspotentiale, der gemmer sig i denne funktion.

Heldigvis behøver det ikke at betyde store organisationsændringer eller dyre systeminvesteringer at optimere arbejdet i lønafdelingen. I denne guide får I overblik over fire ledelsesmæssige metoder, der kan effektivisere arbejdet i lønadministrationen – og gøre hverdagen lettere for jeres lønmedarbejdere. Download guiden ved at udfylde nedenstående formular, og kom straks i gang.

  • Beskriv arbejdsprocesserne
  • Hvorfor bruge tid på procesbeskrivelserne?
  • Hold medarbejderne opdateret
  • Prioritér kompetenceudvikling
  • Få styr på input og output
  • Udnyt jeres digitale muligheder
  • Bruger i lønsystemet optimalt?
Del gerne guiden: