Dokument- og sagsbehandlingsløsning

Visma Case effektiviserer hverdagen for virksomheder, organisationer og institutioner. Sager, dokumenter og opgaver styres nemt og enkelt i en brugervenlig løsning.

Få gratis demo

Dokument- og sagsbehandling.
Effektivt, enkelt og nemt at bruge

Mange virksomheder har et mål om at effektivisere og ensrette den daglige håndtering af dokumenter og sager. Vi har mange års erfaring med løsninger til administrativ effektivisering.

Visma Case sikrer overblik i en målrettet og effektiv sagsbehandling og giver mulighed for at involverer dine kunder og samarbejdspartere digitalt. 

Visma Case er en cloud-baseret abonnementsløsning. Det betyder, at der betales en etableringsomkostning og efterfølgende et lille beløb pr. bruger om måneden.

Vi opsætter løsningen i samarbejde med vores kunder, og skaber efter ønske en direkte integration til jeres øvrige forretningssystemer.




Imødekommer jeres unikke behov

Visma Case har eksisteret siden 2016 og bygger på et modulært grundprincip. Vi ved, at gevinsten i et dokument- og sagsbehandlingssystem kun kan realiseres, hvis det kan tilpasses individuelle virksomheder og brugere. Derfor har vi skabt et unikt ESDH-system med mange muligheder for individuelle opsætninger og integrationer. Fx individuelle sagsflows, sags- og dokumentskabeloner, automatiseringer, individuelle overbliks, opgavestyring og adgang for ekstern via unik samarbejdsportal.

Hvad kan vi tilbyde

Virksomheder og organisationer arbejder alle på forskellig vis og har forskellige behov. Visma Case er modulbaseret, og leveres enten i en standardopsætning, eller tilpasset efter jeres unikke behov. Vores forretningskonsulenter hjælper gerne med at afdække potentialet i forhold til jeres forretning.

Som et af få systemer integrerer Visma Case med Microsoft Office, Microsoft Outlook, Office 365, Google Gmail, Google Docs, Google Sheets, Google Slides, Libre Office. Dokumenter gemmes nemt direkte fra Microsoft Word, og e-mails gemmes med et snuptag fra Microsoft Outlook og Google Gmail.

      

  


Opgavemodulet giver overblik

En sagsbehandling er fuld af opgaver, som vi skal huske at gøre – måske på bestemte tidspunkter af bestemte kolleger, og måske skal opgaven efterfølgende godkendes.

Opgavemodulet i Visma Case holder styr på dette og hjælper dig og dine kollegaer med at fastholde overblikket. Ingen skal sidde tilbage med fornemmelsen af at have glemt noget. Visma Case holder styr på det.




Enkel og forståelig prismodel

Visma Case sælges på abonnementbasis, som en cloud-løsning. Det betyder at vi tilbyder meget mere for pengene end traditionelle løsninger. Vi stiller hele løsningen til rådighed. Der betales ikke pr. anvendt funktionalitet, men pr. bruger som anvender Visma Case i løbet af måneden.

Abonnementsprisen pr. bruger afhænger af antallet af brugere. Løsningen er gratis for brugere, som anvender samarbejdsportalen fx dine kunder, ansøgere og andre sagspartere. Du opretter og nedlægger selv brugere og har derigennem selv mulighed for at skalere løsningen.

De første 20 brugere

300 kr

Bruger 21 til 50

200 kr

Bruger 51 til 100

150 kr

Bruger 101 til 250

110 kr

Bruger 251 til 500

80 kr

Bruger 501 og op

60 kr

Beløbene er månedlig pris eks. moms pr. bruger, der har brugt løsningen i indeværende måned.


Vi er så stolte af Visma Case og giver meget gerne en demo

Du får helt klart den bedste fornemmelse af Visma Case, ved at se det i virkeligheden. Vi vil derfor meget gerne give dig en online demonstration af løsningen. Kan du afsætte en times tid? Så afholder vi et online-møde, giver dig adgang til vores skærm og tager dig igennem Visma Case, så du kan se alle mulighederne.

Skriv til os på case@visma.com eller benyt kontaktformularen

Book en demonstration


Udvalgte funktioner i Visma Case

Sagshåndtering

  • Sagstyper
  • Dokumenter
  • Noter
  • Tidsplan og fasestyring
  • Rettighedsstyring

Dokument-håndtering

  • Versionsstyring
  • Kommentarspor
  • Godkendelses-flow
  • Skabelonbibliotek
  • Flette-funktionalitet
  • Rettighedsstyring

Opgaver

  • Sagsbestemte opgaver
  • Avanceret opgavehåndtering
  • Godkendelses-flow

Adressebog & kontakter

  • Interessenter
  • Kunder
  • Eksterne partnere
  • Andre

Notificering

  • Følg sager
  • Bliv underrettet på e-mail

Rapporter

  • Ledelsesinformation
  • Rapportgenerering
  • Avanceret udsøgning

Samarbejdsportal

  • Projekt- og samarbejdsrum
  • Del dokumenter eksternt
  • Mulighed for blanketter

Integrationer

  • Microsoft Office
  • Microsoft Outlook
  • Google Office applications
  • Libre Office
  • Visma Business
  • Visma Addo
 

Oplev Visma Case i virkeligheden

Kan du afsætte en lille time? Lad os holde et online-møde, hvor vi går Visma Case igennem

Få gratis demo

Visma
Nørgaardsvej 32
2800 Kgs. Lyngby
CVR-nr. 29973334

case@visma.com

Visma Case er et cloudbaseret ESDH-system leveret af Visma. Visma er Nordeuropas største it-virksomhed, med mere end 10.000 medarbejdere og 1.000.000 kunder fordelt på services og produkter i hele verden.

Vismas privatlivspolitik