Bestyrelsesportal

Sådan holder du styr på sagerne med en bestyrelsesplatfrom

Hvordan holder du styr på dine dokumenter? Der er mange måder at holde styr på sine dokumenter, og efter der er kommet GDPR-krav, er det mere relevant end hidtil at overholde sikkerheden omkring dokumenter, specielt bestyrelsesdokumenter.

Her får du tre fordele ved en bestyrelsesportal:

  • Du overholder GDPR
  • Du får en overskuelig portal til alle bestyrelsesdokumenter
  • Du kan dele dokumenter internt i overensstemmmelse med GDPR

Med en digital bestyrelsesportal er du altid på forkant

En digital bestyrelsesportal, er vejen frem for dig, der gerne vil digitalisere dokumenthåndteringen. Hvis du sidder som en del af en bestyrelse, er det ofte forbundet med mange dokumenter, der har en vis fortrolighed tilknyttet til dem. Derfor kan det være oplagt at få en løsning, der er tilpasset lige præcis dette. En digital bestyrelsesportal, der varetager fortrolige dokumenter og er i overensstemmelse med GDPR-kravene.

Sådan kommer du i gang med bestyrelsesplatformen

Det næste skridt på jeres digitaliseringsrejse er at finde den rigtige udbyder af jeres bestyrelsesportal. Det kan være svært at vide, hvad man skal kigge efter. Ofte er det en længere proces at komme i gang, men det behøver det ikke at være. Med Visma Case får du en bestyrelsesportal, der kan tilpasses jeres behov. Du kan læse mere om Visma Case lige her: www.visma.dk/case/

Det første man ofte kigger på, når man vælger at få en digital bestyrelsesportal, er prisen. Du har et budget, der skal overholdes, men hvad får du egentligt for pengene?

Med Visma Case bestiller du først en demo og opnår dermed et godt indblik i, hvad du får for pengene. Herefter afdækker du og vores konsulent præcis hvilke behov I har. Visma Case er let at komme i gang med.

Den sikre digitale løsning til din bestyrelse

Uanset branche kan der være behov for en bestyrelsesportal. En digital bestyrelsesplatform fra Visma passer til virksomheder i alle størrelser og i alle brancher. Vi har især god erfaring indenfor følgende brancher:

  • Fonde
  • Liv- og pension
  • Rådgivere og konsulenter
  • Håndværkere og entreprenører
  • Freelance- og vikarbureauer
  • Regnskab og bogholderi

Du får mere end en bestyrelsesportal med Visma Case

Ofte er der behov for en samlet digital løsning. Det kan være en udfordring at have en digital bestyrelsesplatform hos en udbyder og en sagshåndteringsløsning hos en anden. Hvis du vil have det hele samlet et sted, skal du vælge Visma Case. Læs om løsningens andre funktioner her: visma.dk/case/funktioner/

Hvad tilbyder Visma Case, som kan gøre din hverdag nemmere?

  • Integration til Microsoft Office, Visma Business og Visma Addo
  • Rapporter
  • Samarbejdsportal
  • Sagshåndtering

Dette er blot et udsnit af de mange fordele ved Visma Case. Du får en samlet løsning til en god pris.

Hvis du har spørgsmål til din kommende digitale bestyrelsesportal, er du altid velkommen til at kontakte os. Du kan også læse de oftest stillede spørgsmål og svar.

Vi tror, du vil få mest glæde af en personlig demonstration af Visma Case. Bestil den med det samme.

 

Oplev Visma Case i virkeligheden

Kan du afsætte en lille time? Lad os holde et online-møde, hvor vi går Visma Case igennem

Få gratis demo

Visma
Nørgaardsvej 32
2800 Kgs. Lyngby
CVR-nr. 29973334

case@visma.com

Visma Case er et cloudbaseret ESDH-system leveret af Visma. Visma er Nordeuropas største it-virksomhed, med mere end 10.000 medarbejdere og 1.000.000 kunder fordelt på services og produkter i hele verden.

Vismas privatlivspolitik