Situationen hos mange fonde er, at en lang række standardprocesser ikke er digitaliseret og at sagsbehandlingstiden er forholdsvis lang. Det kan resultere i forsinkede svar til ansøgere og dermed give et negativt billede af fonden. Tilsvarende er fondens medarbejdere ofte belastet af et højt administrativt arbejdspres i kortere eller længere perioder.
Derfor er der stort potentiale i at sikre en bedre og mere effektiv oplevelse for såvel ansøgere, sagsbehandlere og bestyrelse i fondene. Administrativ tid kan nedsættes og ansøgere får en bedre oplevelse.
Visma Case fungerer som en online løsning. Det betyder, at fonden hverken skal tænke på hardware, serverdrift eller softwarelicenser. I abonnerer i stedet til en fast lav pris, så omkostningerne kendes måned for måned. I får et fuldt funktionsdygtigt ESDH-system, leveret af nordiske Visma.
Få effektive arbejdsredskaber i hverdagen med integration til Microsoft Office, Outlook eller signering med NemID. Har I specielle behov, bygger vi et Work Smarter modul skræddersyet til din virksomhed.
Smidigt og effektivt overblik er grundstenen i Visma Case. På et personligt dashboard vises de fondsansøgninger, du arbejder på, og hvor dine kollegaer har leveret input. Du ser således alt det, du skal være opmærksom på. Dette letter allerede hverdagen for mange fonde.
Oplev hvor nemt og effektivt ESDH kan være. Bestil et demobesøg hvor vi viser dig alle mulighederne. Skriv til case@visma.com eller oplys navn og e-mail, så finder vi en dato.
Jesper Drustrup
Direktør
25 24 21 00
Tommy Munck Pedersen
Produktchef
41 91 43 50
Visma er en af Nordens største it-virksomheder med mere end 8.000 medarbejdere og 800.000 kunder og er førende inden for SaaS-løsninger.