Mercer udskifter i 2018 deres gamle egenudviklede CRM-løsning med en fleksibel og skræddersyet løsning fra Visma Case.
Mercer’s nuværende CRM-løsning er en gammel egenudviklet løsning, som ikke længere lever op til koncernens egne krav. Mercer ønsker derfor en ny løsning, som sikrer opbevaring af personfølsomme data, brugervenlighed og fuld understøttelse af forretningens processer.
Mercer deltager som udviklingspartner i et projekt med Visma, hvor formålet er at udvikle en skræddersyet brancheløsning, der lægger sig ovenpå Visma Case basisløsningen. Den skræddersyede brancheløsning skal munde ud i et produkt, som passer til Mercer og deres unikke behov.
Produktet bliver derudover også til en standard brancheløsning, som med få enkelte tilpasninger kan udbydes til andre pensionsmæglere.
Mercer hjælper med forhandling, kommunikation, rådgivning og administration indenfor pension, sundhedsforsikring og andre personalegoder.
Mercer har en bred kunde-portfolio bestående af ca. 200 virksomheder, hvor de agerer som rådgivere for alle tilknyttede medarbejdere.
Oplev hvor nemt og effektivt ESDH kan være. Bestil et demobesøg hvor vi viser dig alle mulighederne. Skriv til case@visma.com eller oplys navn og e-mail, så finder vi en dato.
Jesper Drustrup
Direktør
25 24 21 00
Tommy Munck Pedersen
Produktchef
41 91 43 50
Visma er en af Nordens største it-virksomheder med mere end 8.000 medarbejdere og 800.000 kunder og er førende inden for SaaS-løsninger.