Microsoft Office

Visma Case integrerer direkte til Microsofts produkter Outlook, Word, Excel og PowerPoint.

Med Microsoft Office modulet, har du mulighed for at oprette sager eller tilføje dokumenter til eksisterende sager direkte fra Word, Excel og PowerPoint.

Derudover har du mulighed for at arkivere e-mail, og vedhæftninger til e-mails, direkte fra Microsoft Outlook 2013/2016. Du højreklikker på den e-mail, som du ønsker at arkivere, og vælger “Gem e-mail i Visma Case”

Du kan vælge at gemme e-mail og eventuelle vedhæftninger på en eksisterende sag, eller oprette en ny sag i samme proces. Du kan fremsøge eksisterende sager via sagsnummer, titel eller projektnummer nemt og hurtigt.

Som noget nyt, har du nu også mulighed for at gemme dokumenter og oprette sager direkte fra Windows Stifinder på samme nemme måde som i Microsoft Outlook eller Microsoft Office applikationerne.

Du kan redigere et Microsoft Office dokument direkte fra Visma Case ved at tjekke dokumentet ud, og åbne det i den pågældende Microsoft Office applikation. Ændringer synkroniseres og versioneres automatisk, når du gemmer dokumentet. Når du lukker dokumentet igen, tjekkes dokumentet automatisk ind og gøres tilgængeligt for andre Visma Case brugere.

 

Oplev Visma Case i virkeligheden

Kan du afsætte en lille time? Lad os holde et online-møde, hvor vi går Visma Case igennem

Få gratis demo

Visma
Nørgaardsvej 32
2800 Kgs. Lyngby
CVR-nr. 29973334

case@visma.com

Visma Case er et cloudbaseret ESDH-system leveret af Visma. Visma er Nordeuropas største it-virksomhed, med mere end 10.000 medarbejdere og 1.000.000 kunder fordelt på services og produkter i hele verden.

Vismas privatlivspolitik