Visma Case

Sags- og dokumenthåndtering

Serviceniveau

Du vælger mellem tre niveauer af service og support. Det er garanterede reaktionstider i tilfælde af fejl og driftseffektivitet af Visma Case, der adskiller niveauerne.

Guld service

Maksimale reaktionstider

Kritiske fejl: 1 time

Alvorlige fejl: 4 timer

Mindre fejl: 2 døgn

Min. oppetid

98,5%

Kritiske fejl er betydeligt tab af kritisk funktionalitet. Alvorlige fejl er når grundlæggende funktionalitet ikke kan anvendes. Mindre fejl er begrænset tab af funktionalitet.

Sølv service

Maksimale reaktionstider

Kritiske fejl: 2 timer

Alvorlige fejl: 8 timer

Mindre fejl: 3 døgn

Min. oppetid

97,0%

Kritiske fejl er betydeligt tab af kritisk funktionalitet. Alvorlige fejl er når grundlæggende funktionalitet ikke kan anvendes. Mindre fejl er begrænset tab af funktionalitet.

Bronze service

Maksimale reaktionstider

Kritiske fejl: 4 timer

Alvorlige fejl: 10 timer

Mindre fejl: 4 døgn

Min. oppetid

95,0%

Kritiske fejl er betydeligt tab af kritisk funktionalitet. Alvorlige fejl er når grundlæggende funktionalitet ikke kan anvendes. Mindre fejl er begrænset tab af funktionalitet.

Gratis demo

Prøv selv, hvor nemt og effektivt ESDH kan være. Oplev Visma Case ved et demobesøg på din virksomhed. Hvis du giver en kaffe, så viser vi mulighederne og tager en dialog om, hvordan Visma Case kan være med til at hjælpe din virksomhed. Skriv til case@visma.com eller oplys navn og e-mail, så vender vi tilbage.

Når du sender os navn og e-mail, kontakter vi dig for at lave en aftale

Jesper Drustrup
Direktør
25 24 21 00

Tommy Munck Pedersen
Produktchef
41 91 43 50

Visma er en af Nordens største it-virksomheder med mere end 5.500 medarbejdere og 500.000 kunder og er førende inden for SaaS-løsninger.