Hvorfor skal I vælge Visma Consulting?

Alle vores CRM konsulenter er certificeret i Microsoft Dynamics CRM og har mange års bred erfaring med brug af platformen, derfor får I yderst kompetent rådgivning og sparring, når I vælger os som leverandør

Hvorfor vælge Visma Consulting?

Når I vælger leverandøren til jeres kommende Microsoft Dynamics CRM implementering, er det vigtigt at I vælger en leverandør I har tillid til og som I kan betragte som en partner.

Visma Consulting har tradition for at have et tæt og langvarigt samarbejde med høj loyalitet over for vores kunder. Vi værdsætter i lige så høj grad rådgivning og vedligehold, som selve implementeringen af en ny Microsoft Dynamics CRM platform.

Vi har i Visma Consulting et stort kendskab til mange teknologier og 3. parts rammesystemer, der kan indgå i den samlede portefølje af leverancen omkring et Microsoft CRM system. Vi er derfor i stand til at skræddersy en løsning i samarbejde med jer, der passer netop jeres behov.

Om Visma

Visma Consulting er forankret i Danmark, Norge, Sverige, Finland og Litauen. Vores mange enheder og selskaber arbejder alle med effektivisering af forretningsprocesser på forskellige områder. Det nordiske samarbejde gør, at vi også har mulighed for at servicere virksomheder, der er repræsenteret i flere nordiske lande.

I har derfor mulighed for at udnytte den brede viden fra vores eksperter og engageret netværk af konsulenter i samarbejdet med Visma Consulting.

Vores værdier sikrer, at vi hele tiden leverer samme gode oplevelse for vores kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere. Samtidig binder de os sammen og sørger for, at vi alle arbejder hen mod samme mål.

Respekt
Innovation
Teamånd
Kompetence
Pålidelighed

 

Læs mere om Visma Consulting

Om Visma

Teknologier

  • .NET
  • JAVA
  • Microsoft Office System
  • Microsoft SharePoint
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft BizTalk
  • Server Microsoft SQL Server
  • K2 Workflow BPMs

AM/service

  • Opdateringer, servicepacks og hotfix
  • Rådgivning og sparing
  • AM(Application Management) support, videreudvikling og fejlrettelser
  • ITIL (Information Technology Infrastructure Library) de facto standard for IT Service Management 2nd level support til kundens kontaktpersoner

Projektledelse

  • Visma Consulting model for implementering af CRM/XRM installationer
  • Planlægning af implementering
  • Opfølgning
  • Prince2
  • Agile: Scrum og Kanban

Vores kunder

For vores kunder er vi mere end en leverandør, vi er en vigtig
sparringspartner, som bidrager med at skabe værdi.


                              




                                    
                    

Brian Rosbøg
CRM-konsulent og teamleder
brian.rosbog@visma.com
41 91 44 68


Mød vores CRM-team