CRM Beslutningsgrundlag

Tag den rigtige beslutning på et oplyst grundlag

Har I husket beslutningsgrundlaget for jeres CRM projekt?

Hvis I går med tanker om at anskaffe eller re-implementere et Customer Relationship Management (CRM) system, er der mange ting der skal tænkes igennem. Det gælder uanset om I allerede har et CRM system I overvejer at udvide, såvel som hvis I ikke har et. Et par vigtige spørgsmål er:

  • Er CRM den rigtige vej at gå?
  • Hvilket CRM system er det rigtige for os?
  • Hvordan kan det forankres i virksomheden?
  • Hvordan skal ansvaret fordeles?

Når I skal træffe den endelige beslutning, er det vigtigt at vide at det også er den rigtige beslutning. Vi laver de nødvendige workshops og interviews, og afleverer efterfølgende en rapport kaldet ”CRM Beslutningsgrundlag.”

Beslutningsgrundlag

Rapporten er ment som et dokument I kan benytte i ledelsen til at tage den endelige beslutning omkring anskaffelsen af CRM systemet. I får således et dokument, der belyser potentielle gevinster, risici og nødvendige investeringer.

Introduktionstilbud kr. 24.999 *

Se hvad tilbuddet inkluderer nedenfor.

Du kan til enhver tid kontakte vores CRM afdeling for at få et tilbud tilpasset specielt til din virksomhed.

Beslutningsgrundlaget inkluderer:

Opstarts-workshop
2 timers opstarts og strategiworkshop. Her taler vi om jeres ønsker til projektet, såvel som omfanget. I denne workshop kommer vi til at stille en masse spørgsmål, for at få afklaret jeres behov.

Planlægning
4 timer til planlægning af forløb, samt invitationer til interviews og workshops. Vi planlægger det efterfølgende forløb, får sat navn på de nødvendige ressourcer samt booket møder. 

Salgsworkshop
2 timers workshop med salg (eller tilsvarende afdeling) omhandlende deres forventninger til CRM systemet.

Marketingworkshop
2 timers workshop med marketing (eller tilsvarende afdeling) omhandlende deres forventninger til CRM systemet

Interviews
6 timer til 5 interviews (a 30 min.’s varighed) med 5 involverede ressourcer samt noter. Vi er hos jer, sætter et kontor op og gennemfører de nødvendige interviews.

Rapport
12 timer til udarbejdelse af rapporten.

* Hvis du ønsker et specialtilpasset tilbud, så kontakt vores CRM afdeling.

Visma Consulting

Få bedre kunderelationer med hjælp fra vores CRM konsulenter. Vi rådgiver, implementerer og udvikler CRM systemer med udgangspunkt i jeres forretning.

Brian Rosbøg
Business Manager
brian.rosbog@visma.com
41 91 44 68

Kontakt os