Styr forretningen fra din telefon

Vær opdateret med seneste nyt før kundemødet, opdatér og opret nye opgaver efterfølgende – alt lige ved hånden

Microsoft CRM til smartphones og tablets

Opdater og tilgå kundedata på farten

I den moderne hverdag, hvor jeres medarbejdere er på farten, tager fra møde til møde og arbejder hjemmefra, er det blevet et must at kunne levere et CRM system, der let kan tilgås mobilt – og dermed øge produktiviteten.

Med Microsoft CRM’s smartphone app (Dynamics CRM for phones express) og tablet app (Microsoft Dynamics CRM) får jeres virksomhed netop dette – uden at skulle betale ekstra.



Med Microsoft CRM til smartphones og tablets får jeres sælgere, serviceteknikere og administration mulighed for tilgå jeres kundedatabase over alt, mens de er på farten.

Med kundedatabasen ved hånden får I mulighed for i real time at tilgå, opdatere og oprette følgende oplysninger i Microsoft CRM:

  • Virksomheder
  • Kontaktpersoner
  • Leads
  • Opportunities
  • Aktiviteter
  • Sager

Samtidig får I også adgang til og mulighed for at skifte imellem forskellige visninger i jeres CRM system, samt tilhørende Dashboards.

Øg kundetilfredsheden med mobil adgang til dit CRM system

Kundetilfredshed er noget af det vigtigste for jeres virksomhed, det er fundamentet for loyalitet og positiv omtale, og dermed fremtidig omsætning. Forudsætningerne for at skabe stor kundetilfredshed er mange, men for jer, den sælgende virksomhed, involverer det som oftest interne processer vedrørende vidensdeling, samarbejde og rettidig eksekvering.

Ved at tilgå, opdatere og oprette oplysninger via smartphonen eller tabletten kan jeres medarbejdere være med til at styrke den rettidige eksekvering af salg- og servicearbejde, samt minimere overleveringstider. Samtidig sikrer I at informationen i jeres Microsoft CRM system er opdateret, og at de rapporter I trækker er funderet på et solidt og retvisende datagrundlag.

Altså jeres reaktionstid bliver kortere, I får mulighed for at opfange, rette og kommunikere eventuelle udfordringer ved en ordre, levering eller service hurtigere, samt øge effektiviteten igennem en større gennemsigtighed af hele processen fra salg til produktion, til levering og videre over i service og forhåbentlig gensalg.

Mød velforberedt op til kundemøder – både online og offline

I kan direkte fra app’en tilgå opkald-, e-mail- og navigationsfunktionerne på telefonen, således at hvis I er forsinket, ikke kan finde vej eller lignende, kan give den rette kontaktperson besked.

Hvis I skulle stå uden dækning eller pludselig miste signalet og dermed være offline, sikrer Microsoft CRM app’en at de seneste oplysninger gemmes og kan tilgås, selvom I er offline. I vil også stadig kunne oprette nye oplysninger, men i en ”kladde” form, som kan synkroniseres når I får signal igen.

Pipeline management

Når jeres data i Microsoft CRM konsekvent og kontinuerligt bliver opdateret, får I som ledelse et stærkt overblik over jeres pipeline, hvad end I ser på salg, service eller marketing. På baggrund af informationen indtastet via smartphones og tablets, får I med få klik både uge og måneds rapporter, der reflekterer den nuværende situation – f.eks. hvordan ser lead genereringen ud? er konverteringen tilstrækkelig? er kunderne tilfredse? og har vi opsat de rigtige mål for organisationen?

Ved at give medarbejderne fleksibiliteten til at arbejde hvor som helst, på hvilken som helst enhed, upåagtet om de er on- eller offline, er den lette tilgængelighed med til at en ellers ’sur’ rapporteringsopgave bliver spiselig og sandsynligheden for at den bliver udført stiger.

Supporterede smartphone og tablet styresystemer

Microsoft CRM app’en supportere de mest udbredt styresystemer til både smartphones og tablets. Vi anbefaler dog at I opdaterer enhedernes software inden I downloader Microsoft CRM app’en, for at sikre kapabilitet.

Supporterede styresystemer:

 iOS      Android      Windows

Brian Rosbøg
CRM-konsulent og teamleder
brian.rosbog@visma.com
41 91 44 68


Mød vores CRM-team