Digital underskrift for revisorer

Digital udsendelse og underskrift af dokumenter

Som revisor er det daglige arbejde afhængig af flere typer dokumenter, der kræver underskrifter og ofte af flere personer. Med digital underskrift fra Visma Addo reduceres de langsommelige og tidskrævende processer, og underskrifterne kan være i hus i løbet af få minutter.

Ved at indføre digital underskrift med Visma Addo vil I opleve en markant hurtigere sagsbehandling. Et kendt problem blandt revisorer er, at underskrevede dokumenter ofte er rigtig lang tid om at komme retur.
Med Visma Addo kan de underskrevede dokumenter blive returneret langt hurtigere.

Læs mere om skiftet fra manuel til digital underskriftsproces for revisorer

Fordele ved digital underskrift for revisorer

  • Få en underskrift retur i løbet af få minutter og tilføje flere underskrivere til samme dokument
  • Spar tid og penge med en 100% digital proces og kom hurtigt i gang uden tidskrævende installation og giv en bedre service for jeres klienter
  • Undgå store papirbunker alle vegne og få hurtigere sagsbehandlingstid
  • Flere automatiserede arbejdsgange og automatiske påmindelser hvis dokumentet ikke bliver underskrevet
  • Log ind på Visma Addo og se status på underskriftsstransaktioner eller integrer Visma Addo med jeres foretrukne system

Digital underskrift fra én eller flere personer

Flere typer af dokumenter kræver underskrift af en eller flere personer, og det kan ofte være en langsommelig og tidskrævende proces at indhente underskrifter for en virksomhed. Samlet set indgår der flere processer fra dokumentet er printet til det når modtageren. I nogle tilfælde, hvor et dokument skal underskrives af flere parter forlænges processen med udsendelse til flere underskrivere, inden den kan afsluttes med scanning og arkivering af dokumentet.

Med digital underskrift fra Visma Addo, kan I som afsendere nemt tilføje flere underskrivere til dokumentet – og rækkefølgen for, hvordan dokumentet bliver underskrevet, kan I også bestemme.

Fang den travle direktør på farten

En af fordelene ved at indhente underskrifter digitalt er, at dem, der fx skal underskrive et årsregnskab ikke behøver at være til stede fysisk.

I kan dermed fange den travle direktør på farten, så I kan få underskrevet vigtige dokumenter hurtigere. Det betyder hurtigere behandlingstid og bedre service for jeres klienter.

Med digital indhentning af underskrifter med Visma Addo erstattes den langsommelige proces med en digital og tidssvarende løsning, der er både hurtigere, nemmere og mindre ressourcekrævende.

Som revisor kan I nemt håndtere årsregnskaber digitalt

Med Visma Addo kan I fx få underskrevet årsregnskaber, regnskabserklæringer, protokoller mfl. digitalt og dermed også yde en bedre og hurtigere service for jeres klienter.

I kan indhente digitale underskrifter fra jeres klienter på flere måder. Når de åbner dokumentet via det link, de får tilsendt på SMS eller e-mail, kan de underskrive med det samme på en af følgende måder:

  • med NemID
  • med finger på telefon eller tablet
  • med mus på PC

Prøv Visma Addo gratis

Sikker og bindende digital underskrift

En digital underskrift indhentet gennem Visma Addo er lige så juridisk bindende, som en aftale underskrevet på papir. Bevissikkerheden er endda større, da den bliver kørt igennem Visma Addo, som gemmer datoerne for udsendelse og underskrift.

Visma Addo er også et sikkert system, da al informationsudveksling går gennem en krypteret forbindelse og vi gemmer ingen personfølsommeoplysninger i systemet.

Læs mere sikkerhed og juraen i digital underskrift med Visma Addo

Bestemt eller vilkårlig rækkefølge af underskrifter

Med Visma Addo kan de digitale underskrifter indhentes i præcis den rækkefølge, som I definerer inden udsendelsen. Hvis rækkefølgen er vilkårlig, kan I tilføje jeres dokumenter og sende dem til modtagerne. Når alle dokumenter er underskrevet, modtager alle parter automatisk en kopi af det underskrevne dokument.

Visma Addo er et selvbetjeningskoncept, hvor I nemt og uafhængigt af installation kan betjene jer selv og sende dokumenter til digital underskrift. I får 10 gratis credit til at starte med, så I kan opleve, hvordan digital underskrift kan lette jeres hverdag.

Kom i gang med det samme

Har I behov for at indhente underskrifter direkte fra jeres egne forretningssystemer kan vi tilbyde Visma Addo Enterprise løsning, hvor Visma Addo integreres i jeres virksomheds ERP-system eller lignende.

Ved at indføre digital underskrift kan I

  • Sende jeres årsregnskaber mm. til digital underskrift direkte fra det program I arbejder i fx Word, Excel eller Outlook. Det forudsætter kun installation af Visma Addo Print
  • Spare tid
  • Reducere manuelle arbejdsprocesser og optimere forretningen
  • Spare penge på papir, porto mm.
  • Sende dokumenter på en sikker måde
  • Indhente underskrifter der er lige så juridisk gyldige, som var de udført på traditionel vis
  • Få flere tilfredse klienter
  • Indhent underskrifter på flere forskellige måder

Markedets billigste digitale underskriftsløsning for revisorer

Visma Addo er markedets billigste løsning for digital udsendelse og underskrift af dokumenter.

Se mere om vores priser

Kom i gang med Visma Addo nu

- vi giver de første 10 credits gratis

Kontakt os

Har du spørgsmål eller er du nysgerrig efter mere information om, hvad digital underskrift kan gøre for dig, så udfyld kontaktformularen og vi vil vende tilbage til dig.

Visma Consulting A/S
Nørgaardsvej 32
2800 Lyngby
consulting.dk@visma.com
CVR-nr 29973334

Kontakt Visma Addo Teamet:
addo@visma.com

Visma er en af Nordens største
it-virksomheder med mere end
7.000 medarbejdere og 500.000
kunder og er førende inden for
SaaS løsninger.