Succesfulde integrationspartnerskaber på tværs af løsninger

Hos Visma Enterprise har vi indgået en række strategiske partnerskaber inden for blandt andet tidsstyring, talent management og lønadministration. Gennem tætte og stærke partneralliancer hjælper vi vores kunder til at opnå en succesfuld løn- og personaleadministration med integrationer på tværs af funktionsområder og løsninger.
Timeplan-logoTimePlan er et førende workforce management softwareprodukt. Programmet er modulopbygget og sikrer, at din virksomheds behov opfyldes præcist – hverken mere eller mindre. TimePlan sikrer også en effektiv og økonomisk løsning fra vagtplanlægning til tidsregistrering helt frem til udarbejdelsen af løndata, som sendes til lønsystemet med få klik.  Læs mere om Timeplan
"ProMark er en unik Workforce Management-løsning til opsamling og planlægning af medarbejdernes tid. Med data i realtid giver ProMark mulighed for effektiv bemandingsplanlægning og serverer aktuelle data til
lønudbetalingen. Findes i 4 forskellige pakker for at matche virksomhedens behov." Læs mere om ProMark
I den moderne teknologiske verden vi lever i er det vigtigt, at man har en skræddersyet Workforce Management løsning der passer perfekt til ens behov. En modulopbygget platform, som kan realisere din virksomheds krav og behov. Lad Quinyx vise, hvordan du kan spare tid, reducere omkostningerne og få succes med Quinyx, den første webbaserede løsning til Workforce Management, som du kan tilgå på hvor du end befinder dig Læs mere om Quinyx
 
Mileage Book er Danmarks førende automatiske kørebog til håndtering af virksomheders kørselsregnskab. Mileage Book har virksomhedsløsninger, der henvender sig til enhver størrelse virksomhed, kommune og koncern. Læs mere om Mileage Book
Intempus er mobil timeregistrering, som erstatter gammeldags tidsregistrering. Intempus-appen er det perfekte værktøj til medarbejderne på farten. Med få klik er dagens timer, materialer og udgifter indberettet og sendt direkte til kontoret. Læs mere om Intempus
SmartTID er den moderne tidsregistreringsløsning som kan håndtere alle overenskomster og lokalaftaler. Med SmartTID kan dine medarbejdere nemt og sikkert stemple ind via SmartTID terminaler og/eller smartphones.
 
tamigo har siden 2006 gjort workforce management smartere, for blandt andet butikskæder, restauranter og hoteller. Deres løsning kombinerer viden om driften med salgsrelaterede tal i én brugervenlig løsning og gør det muligt for dig at træffe de bedste beslutninger for din virksomhed.Læs mere om tamigo 
SameSystem er en online Workforce-løsning lavet specifikt til retail, af retailere. Vi hjælper dine butikschefer med at lave perfekt vagtplanlægning, og løse administrative opgaver nemt og effektivt - så de kommer tilbage på gulvet, hvor de kan fokusere på personale og kunder.Læs mere om SameSystem 

Udfyld formularen, og vores specialister kontakter dig

Er du eksisterende eller ny kunde?