SameSystem

- mindre administration – mere vækst og udvikling

Besøg SameSystem

 

SameSystem kombinerer optimal vagtplanlægning og tidsregistrering i alle dine butikker, med budget- og HR-værktøjer, i én moderne løsning. Det hele er skabt af erfarne retailere, og bliver løbende udviklet internationalt sammen med partnere som Bestseller og Pandora for at øge jeres salg, reducere omkostningerne og øge medarbejdertilfredsheden. 
 

Mere salg, mindre administration

Avancerede og let anvendelige planlægnings-værktøjer lavet direkte til retail betyder at butikschefen planlægger efter estimeret trafik og salg i butikken, time for time. Unødvendig overbemanding undgås, samtidig med at ingen kunder mistes i travle perioder. 

Lavere omkostninger og bedre processer 

De mange integrationer sparer tid for både butikspersonale og HR-afdelingen, samtidig med at menneskelige fejl udelukkes. Færdige lønfiler eksporteres nemt til jeres lønsystem, og detaljerede salgstal importeres automatisk fra jeres kasse-system. 

Fremtidssikker 

SameSystem er en komplet løsning, uden ekstra omkostninger for nye funktioner eller fremtidige udvidelser, ligesom ubegrænset support er inkluderet. Med SameSystem har du altid den nyeste teknologi indenfor retail workforce management. 

Vi anvender cookies til at indsamle information om din aktivitet på vores hjemmeside. Kombineret med data, du har oplyst os, skaber vi en profil, så vi kan vise dig indhold, der er tilpasset dine interesser. Når du accepterer, giver du os lov til at indsamle og behandle dine persondata som beskrevet her.

Se, hvilke cookies der gemmes, når du bruger siden og hvordan du ændrer dine præferencer i vores cookiepolitik.