


SameSystem kombinerer optimal vagtplanlægning og tidsregistrering i alle dine butikker, med budget- og HR-værktøjer, i én moderne løsning. Det hele er skabt af erfarne retailere, og bliver løbende udviklet internationalt sammen med partnere som Bestseller og Pandora for at øge jeres salg, reducere omkostningerne og øge medarbejdertilfredsheden.
Mere salg, mindre administration
Avancerede og let anvendelige planlægnings-værktøjer lavet direkte til retail betyder at butikschefen planlægger efter estimeret trafik og salg i butikken, time for time. Unødvendig overbemanding undgås, samtidig med at ingen kunder mistes i travle perioder.
Lavere omkostninger og bedre processer
De mange integrationer sparer tid for både butikspersonale og HR-afdelingen, samtidig med at menneskelige fejl udelukkes. Færdige lønfiler eksporteres nemt til jeres lønsystem, og detaljerede salgstal importeres automatisk fra jeres kasse-system.
Fremtidssikker
SameSystem er en komplet løsning, uden ekstra omkostninger for nye funktioner eller fremtidige udvidelser, ligesom ubegrænset support er inkluderet. Med SameSystem har du altid den nyeste teknologi indenfor retail workforce management.