tamigo har siden 2006 gjort workforce management smartere, for blandt andet butikskæder, restauranter og hoteller. Deres løsning kombinerer viden om driften med salgsrelaterede tal i én brugervenlig løsning og gør det muligt for dig at træffe de bedste beslutninger for din virksomhed.
 
Løsningen omfatter vagtplaner, fraværshåndtering, håndtering af medarbejderdata, benchmarking, forecasting og meget mere. Det betyder, at tamigo skaber værdi for hele din virksomhed – fra ledelsen, til medarbejderne på gulvet.

Med tamigo får du følgende fordele:

  • Integration til Visma Addo og Dataløn: tamigo integrerer til Vismas løsninger for digital underskrift og løneksport
  • Vagtplanlægning i skyen: Alle i din virksomhed kan hvor som helst og når som helst tilgå en aktuel og opdateret vagtplan
  • Fraværshåndtering: Du kan godkende og afvise dine medarbejderes fraværsønsker med et enkelt klik og spare tid
  • Håndtering af medarbejderdata: Saml alle medarbejderdata ét sted – og lad dine medarbejdere selv opdatere deres data, så du altid arbejder med aktuelle data
  • Transparens og bedre beslutningsgrundlag: Bevar overblikket over din virksomheds planlagte produktivitet og lønudgifter og optimér drift på baggrund af data

Du kan også arbejde med vagtplanen, godkende anmodninger om fravær, vagtbytte og meget mere – direkte i tamigos app.