Serviceabonnementer

På denne side kan du danne dig et overblik over vores tre serviceabonnementer og finde frem til hvilket abonnement, der dækker dit supportbehov bedst muligt.

Hvilket serviceabonnement dækker dit behov?

I alle tre serviceabonnementer får du:

  • Løbende systemopdateringer i løsningen
  • Nyhedsbrev
  • Adgang til vidensportalen, Visma Community
  • Release videoguides
  • Ubegrænset adgang til kundeseminarer
  • Proaktiv support
  • Fri hotline via mail og chat

Vælg dit serviceniveau

Når du har valgt din Visma Løn-løsning (og evt. Visma HR-løsning) og taget stilling til måden, denne skal implementeres på, skal du sidst men ikke mindst vælge én af vores tre serviceabonnementer: Essential, Advanced eller Executive.

Essential udgør grundelementerne i vores service. Det vil sige, hvis du vælger Advance, så får du naturligvis også elementerne med fra Essential. Det sammen gælder med Executive, hvor du får serviceelementerne med fra både Advanced og Essential udover det indhold, som fremgår af serviceabonomentet, Executive.

Udfyld formularen, og vores specialister kontakter dig

Er du eksisterende eller ny kunde?
Dit samtykke er obligatorisk