Serviceabonnementer

På denne side kan du danne dig et overblik over vores tre serviceabonnementer og finde frem til hvilket abonnement, der dækker dit supportbehov bedst muligt.

Se serviceabonnementerne


Dine muligheder for service

Alle tre serviceabonnementer giver dig:

  • Automatiske systemopdateringer

  • Nyhedsbreve
  • Viden på community 
  • Online kurser og gennemgang af releases 
  • Ubegrænset deltagelse i kundeseminarer
  • Fri hotline via email og chat 
  • Proaktiv support
Servicepakker
 

Hvilket serviceabonnement dækker dit behov?

Når du har valgt din Visma Løn løsning (og evt. Visma HR løsning) og taget stilling til måden, denne skal implementeres på, skal du sidst men ikke mindst vælge én af vores tre serviceabonnementer: Essential, Advanced eller Executive.

Essential udgør grundelementerne i vores service. Det vil sige, hvis du vælger Advance, så får du naturligvis også elementerne med fra Essential. Det sammen gælder med Executive, hvor du får serviceelementerne med fra både Advanced og Essential udover det indhold, som fremgår af serviceabonomentet, Executive.

 
 

 

Du kender det sikkert – at være ny i et system kan godt give anledning til spørgsmål. Derfor står vi naturligvis klar til at besvare dine spørgsmål. For at vi kan hjælpe dig så godt fra start som mulig, anbefaler vi, at du som minimum starter ud med serviceabonnementet, Advanced.