Visma Advanced

- det mellemstore serviceabonnement

Kom i gang

Det får du med Visma Advanced

Advanced henvender sig til dig, der blandt andet ønsker proaktiv support, når det kommer til nye rettelser af systemet. Samtidig er dette serviceabonnement oplagt, hvis du foretrækker at få telefonisk og mere personlig service udover den skriftlige service, som vi tilbyder i det lille serviceabonnement, Essential. Med Advanced får du et årlig servicebesøg, som kan være med til at give en tryghed om, at dit lønsystem fungerer optimalt. 

Er du ny bruger af vores system? Så anbefaler vi, at du som minimum starter ud med Advanced for at komme godt fra start. 

 

2.250 kr./pr.måned

Det får du i Advanced:

  • Et systemopdateringsabonnement (dvs. opdatering af teknologi, lovgivning og reguleringer)
  • Mulighed for at modtage nyhedsbreve
  • Adgang til viden på vores community
  • Adgang til release video guides
  • Ubegrænset deltagelse i vores kundeseminarer
  • Fri hotline via mail og chat
  • Proaktiv support som fx adviseringer fra Nets
  • Ubegrænset hotline på telefon og mail
  • Et årligt servicemøde med en lønkonsulent

Passer Visma Advanced ikke til jeres behov? Så læs nærmere om vores andre abonnementer...

Udfyld formularen, og vores specialister kontakter dig

Er du eksisterende eller ny kunde?
Dit samtykke er obligatorisk