Hvad gør et serviceabonnement?

Et serviceabonnement giver dig mulighed for at få den support i Visma Løn, Visma HR, Visma.net Expense, EasyCruit mv., der passer dig til og din virksomhed. I de forskellige serviceabonnementer er det fast defineret, hvad der er med i det specifikke serviceabonnement - og hvad der kan købes ved siden af. 

Hvordan finder jeg ud af, hvad der passer til mig og min virksomhed?

Vi ser typisk, at virksomheder med et mere kompleks setup eller med en ny lønbogholder har størst gavn af Visma Advanced eller Visma Executive. Det skyldes at Visma Advanced og Visma Executive giver dig fri hotline til vores kundecenter inkluderet i prisen, så du ikke skal tænke over, hvor meget du bruger vores kundecenter. Herudover får du også proaktiv support, når det kommer til nye rettelser i systemet.

 
 

Hvad indeholder de forskellige abonnementer?

I tabellen nedenfor kan du nemt se, hvad du får ud af at opgradere dit serviceabonnement fra Visma Essential til enten Visma Advanced - eller Executive.

       

     ESSENTIAL

      

ADVANDED

      

EXECUTIVE     

SERVICES

       499 kr./pr. måned   1.699 kr./pr. måned   4.499 kr./pr. måned     
Automatisk systemopdatering   X   X   X
Nyhedsbrev   X   X   X
Vismas kunde-community   X   X   X
Onlinekurser/videoguides af nye releases   X   X   X
Ubegrænset deltagelse i kundeseminar   X   X   X
Fri hotline til kundecenteret på email og chat   X   X   X
Proaktiv support   X   X   X
Fri hotline til kundecenteret på email, chat og telefon       X   X
Årligt servicetjek af jeres opsætning       X   X
Rådgivning af personlig konsulent           X
2 valgfrie kurser om året           X
Revisionserklæring (ISAE 3402-02)           X
GDPR-rådgivning           X
Adgang til Customer Success Manager           X

Spar 29.000 kr. om året ved at opgradere til Visma Advanced

 

Vidste du, at hvis du i gennemsnit ringer til vores kundecenter i mere end 3 timer om måneden, så kan I spare 29.000 kr. om året ved at opgradere til Visma Advanced?