Cases

Flere kommuner i Danmark har valgt at kommunikere med deres borgere igennem LetDialog. Læs  hvordan LetDialog har hjulpet med at simplificere dialogen med borgere gennem sikker sms.

 

 

Billund-kommune-LetDialog-cases.jpg

Billund kommune

Billund Kommune understøtter borgerkontakt med LetDialog


Jo mere det ligner SMS, jo nemmere er det. Derfor har jeg lagt app’en ned ved siden af SMS-ikonet på min mobil, og det gør det super nemt at hoppe ind og tjekke en besked.

Se hele casen

broenderslev-kommune-LetDialog-Visma.jpg

BRØNDERSLEV KOMMUNE

Nu kan vi snakke nemt og sikkert med de unge


De unge virker til at være glade for brugen, da det er noget, som er nemt og genkendeligt for dem. LetDialog minder jo om andre chatsystemer, der er velkendte for dem, og både de unge og medarbejderne var hurtige til at tage løsningen til sig.

Se hele casen

Horsens-Kommune-LetDialog-case.jpg

HORSENS KOMMUNE

Vi understøtter borgerkontakt med LetDialog


Vi implementerede sikker chat langt hurtigere end forventet LetDialogs umiddelbare simplicitet i brug og intuitive design der mindede om chat funktioner som Messenger, hvilket borgerne er meget bekendte med, var store overtalelsesfaktorer for os.

Se hele casen

case-rebild-kommune-LetDialog-Visma.jpg

REBILD KOMMUNE

Mobilt dialogværktøj understøtter borgerkontakt med LetDialog


Mobilt dialogværktøj understøtter tidlig indsats i børnesager Medarbejderne har nu en dedikeret kanal med ét særskilt fokus. LetDialog giver mig et godt overblik over de sager og dialoger, som er I gang. Systemet gør det også nemt at dokumentere, når en sag har krævet særlig opmærksomhed, og der har været iværksat særlige tiltag.

Se hele casen

Silkeborg-kommune-cases-LetDialog.jpg

SILKEBORG KOMMUNE

Slut med SMS: Silkeborg skriver med borgere på GDPR-sikker chat


Borgerne kan eksempelvis sende billeder eller dokumenter direkte til deres sagsbehandler, hvilket letter kommunikationen. Vores erfaring er, at mange borgere ofte har brug for at skrive uformelt med kommunen i hverdagssprog, fordi mange ikke forholder sig til deres E-boks. Det er også let for borgerne at give samtykke til at deltage via NemID, hvilket er en stor fordel.

Se hele casen

Struer-kommune-cases-LetDialog.jpg

STRUER KOMMUNE

Simplificerer dialogen med borgerne i hjemmevejledningen


LetDialog blev indkøbt for at skaffe en nem og sikker kommunikationsløsning mellem borgere, pårørende, samarbejdspartnere og sagsbehandlere. Dette har vi i høj grad fået.

Se hele casen

Fredericia-kommune-cases-LetDialog.jpg

Fredericia kommune

Billund Kommune understøtter borgerkontakt med LetDialog


Fredericia Kommune understøtter børnesager med sikker chat-app Det har givet god mening for de unge, fordi de er vant til det. Det er den nemmeste måde at få kontakt til dem på, da de får en notifikation og kan tjekke beskeden med det samme, eller når det passer dem.

Se hele casen

 

 

Vil du vide mere?
Så kan Vickie hjælpe!

Vicki_jo_Ringgaard_Visma_LetDialog (1).png Vickie Jo Ringgaard
Kundeansvarlig - Kommuner & Regioner

+45 20 22 15 85
vickie.ringgaard@visma.com

 

Skriv til Vickie