Få fuld oversigt over driften, så du kan bruge tid på værdiskabning

M_SOLUTION giver dig fuld kontrol over din servicevirksomhed i planlagt og reel tid, det giver dig mulighed for at planlægge arbejdstider og opgaver, rapportere fremmøde, ressourceforbrug og kontroller fra ”marken” samt følge op på driften via dashboards, kalendere og automatiserede notifikationer. 

M_SOLUTION er en skybaseret tjeneste og kræver ingen installation – du betaler en månedslisens pr. bruger. Enkelt og smidigt. 

Komplet system til servicevirksomheder

Produktet M_SOLUTION er resultatet af et tæt samarbejde med en række kunder – alle med et fælles mål om at skabe et unikt mobilt værktøj til at effektivisere og digitalisering af centrale arbejdsprocesser. 

M_SOLUTION består af en række innovative moduler. Sammen udgør de et komplet system til planlægning, drift og kvalitetssikring i servicevirksomheder. I mere end 15 år har vi anvendt de nyeste teknologiske muligheder i mobiltelefoner for at skabe de smarteste, mest brugervenlige Apps på markedet. Ved at kombinere smart brug af NFC/RFID, kamera, QR-koder, GPS og IoT, kan M_SOLUTION effektivisere rapportering med et minimum af tastetryk.

M_SOLUTION er en skybaseret tjeneste og kræver ingen installation – du betaler en månedslisens pr. bruger. Enkelt og smidigt. 

 

 


6 funktioner vi tror du vil kunne lide ved M_SOLUTION

64_clock2.svg
Opdaterede arbejdsplaner

Planlæg og administrer aftaler. Indtast gentagende arbejdsplaner, enkel registrering af ekstraarbejde. Fuldt overblik over opgaver og disponering. Hurtig og enkel om disponering ved fravær.

64_customer_reports2 (1).svg
Job i realtidsdata

Få 100% kontrol over driften med dashboards. Få overblik over ressource behov, bemanding og status på leverancer. Systemet kan give dig besked, hvis opgaverne ikke udføres.

64_favorite.svg
Tilpasset dig

M_SOLUTION har integration med de fleste økonomi og lønsystemer og kan integreres med mange andre systemer for at gøre hverdagen endnu mere problemfri.

64_mobile_friendly (1).svg
Enkelt for de ansatte

Med Appen får de ansatte oversigt over arbejdsplanen i dag og dagen fremover. De rapporterer selv tilstedeværelse, opgaver og afvigelser, og de kvitterer for udførelse når opgaven er udført. Løn og faktureringsgrundlag skabes automatisk

64_end_user.svg
Enkelt for kunderne

Er leverancen kritisk for din kunde? Giv dem adgang til deres egen kundeweb. Lad dem følge leverancen i dashboards, kalendere og digitale plantegninger.

64_file_configuration.svg
Automatiseret fakturering.

Få automatisk de rigtige løntransaktioner for timer, tillæg og akkord. Er opgaverne fakturerbar? Faste ydelser, timer, materialer og indkøb vider faktureres nemt og til den rigtige pris.

 

 

En løsning der kan anvendes til mange typer virksomheder

M-solutions målgruppe er primært virksomheder i servicebranchen. M_SOLUTION anvendes af kommuner, regioner og private servicevirksomheder indenfor: Hjemmehjælp, Rengøring, Kvalitets og egen kontrol, Inspektion, Service og vedligehold, Registrering af tidsforbrug, Tilsyn og kontrol, Rundering, Sikkerhed mm. 

M-solution er ikke begrænset til disse områder, og kan anvendes til tidsregistrering og datafangst generelt.


Her er bare nogle af vores kunder...

kommunelogo2014cmyk (1) 1.svg VHK_PRI_Blaa_venstre (2) (1).svg 24a47873-74bd-41c4-9a6f-3164862a2ef6_medium 1.svg Toma logo.svg
baeredygtig-logo 1.svg forenede-service-logo.png Struer-Kommune-logo 1.svg JMV logo.svg

Vil du høre mere om M_SOLUTION?

Vi er klar til at guide dig til, hvordan du kan får overblik over din servicevirksomhed.

Hør mere