

My Visma er nøglen til jeres lønsystem
Vi har gjort det lettere at vælge en lønløsning, der passer til jeres behov, og samlet dem alle i et univers, vi kalder My Visma
![]() |
Sammensæt vores løsninger efter behov, og integrer jeres øvrige løsninger | ||
![]() |
Nem adgang for alle i organisationen | ||
![]() |
Fleksibel og skalerbar HR- og lønsuite |
Udforsk en verden af muligheder med My Visma
Nem håndtering af ferie og fravær
Som medarbejder er det enkelt at registrere ferie og fravær i appen med få klik, og du kan efterfølgende se, om fraværet er godkendt.
Som leder er du sikret hurtig og korrekt registrering af medarbejderfravær, som du let kan godkende.
Få overblik og indsigt i relevante medarbejderdata
Skab bedre trivsel via den indsigt, du kan få i enkle visualiseringer af essentielle personaledata. Spot mønstre og sæt ind forebyggende med afsæt i data og mærk forskellen for dit team.
Fælles platform for hele organisationen
Håndter data sikkert på tværs af hele organisationen - også mens du er på farten. My Visma sikrer, registreringer lander sikkert og rigtigt i jeres system, så data både behandles og opbevares korrekt.
Nye arbejdsformer - nye behov
My Visma understøtter det fleksible arbejdsliv, hvor både ekstra timer, fridage eller sygdom kan meldes ind, når det opstår. Det gøres let fra hjemmekontoret eller på farten via enten My Visma app eller dashboardet på computeren. Og du behøver ikke en gang være online.
HR administration