

Hvad betyder regeringens udspil for dig som kunde i Visma Enterprise?
Vi hjælper med refusionssøgning og sikrer din lønkørsel, hvis din lønbogholder bliver syg. Du kan også nemt vælge at udsætte din skat og AM-bidrag i Visma Løn. Sender du dine medarbejdere hjem, holder vi også styr på dem, så du nemt kan søge den rette lønkompensation. Derudover har vi også helt styr på, hvordan vi fortsat laver din løn, hvis vi selv skulle blive ramt af sygdom. Læs hvordan her på siden!
Mangler du guides og vejledninger, kan du finde dem på vores kundeforum Community. Du kan også få et hurtigt og samlet overblik over alt vores kommunikation om corona-situationen her.
English version >>
COVID-19 relateret refusion
Læs, hvad du skal være opmærsom på i forhold til refusion, du kan få fra medarbejderens første sygedag eller karantænedag. Du kan også få gratis hjælp til automatisk søgning af COVID-19 refusion. Eller få svar i denne FAQ på de mest hyppige spørgsmål på området.
Lønkompensation for hjemsendte
Både virksomheder og lønmodtagere sikres via mulighed for at søge lønkompensation for hjemsendte medarbejdere. Få svar på de hyppigste spørgsmål om lønkompensation i denne FAQ. Eller se her, hvad der indgår i pakken, og hvad den betyder for lønadministrationen.
Hjælp til serveringsbranchen
Coronaens anden smittebølge har resulteret i en indskrænkning af åbningstider hos dele af det danske erhvervsliv. Virksomheder, der samtidig beskæftiger sig med servering, som barer, resturanter og caféer, har nu mulighed for at blive kompenseret, hvis de opfylder nogle fastsatte kriterier. Få styr på dem her.
Hvad gør
Visma Enterprise?
I Visma Enterprise har vi opsat interne retningslinjer, som betyder, at vi kan fortsætte vores planlagte aktiviteter - dog vil det i langt højere grad foregå digitalt. Læs om vores beredskab her.
Udskudt A-skat og AM bidrag
Regeringen har vedtaget, at betalingsfristerne for A-skat og AM-bidrag er forlænget med 4 måneder, og at det er muligt at dele betalingerne op i flere rater. Få hjælp til de nødvendige rettelser i lønsystemet eller hent vores vejledning, der guider dig gennem ændringerne i betalingsfristerne.
Har I brug for en ekstra hånd?
Står din virksomhed og er blevet ramt af sygdom? Vi vil gerne hjælpe danske virksomheder i en svær tid. Derfor tilbyder vi også konsulentassistance på alle vores produkter. Læs mere her.
Kommunikation til hjemsendte
Mit Visma - ledelse på distancen
Ledelse på distancen kan være vanskeligt - særligt uden et værktøj til at skabe det nødvendige overblik. Med Mit Visma kan du give ledere og HR adgang til vigtig information, der kan skabe et fundament, hvor nødvendige og strategiske beslutninger kan træffes ud fra.
Hjemsendte får feriedage før tid
Læs, hvorfor hjemsendte medarbejdere allerede nu må gøre brug af 5 feriedage, som medarbejdere ellers først vil få tildelt den 1. maj. Eller find ud af, hvordan denne ferie skal registeres i Visma Løn i denne vejledning.
Vi står klar til at assistere jer i en svær tid
Få svar på vores hotline
Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at hjælpe vores kunder godt igennem en svær tid. Så tøv endelig ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål, brug for afklaringer eller hjælp. Vi sidder som altid klar til at assistere jer og besvare jeres spørgsmål.

+45 88 97 97 97
Har I brug for HR- eller lønassistance?
Står din virksomhed og er blevet ramt af sygdom? Vi vil gerne hjælpe så mange virksomheder så godt i gennem den daglige drift som muligt. Derfor tilbyder vi også assistance på alle vores produkter. Vi kan fx nemt træde til helt eller delvis og hjælpe med driften af jeres Visma løsninger.

Bliv kontaktet af os
Eller kontakt Kim
