Butik

70 % af alle beslutninger om køb træffes i butikken. Den butik, som har et stærkt fokus på forbrugeren, service og betjening, vinder kampen om markedet. Forbrugerne vender tilbage til de butikker, hvor de har haft en positiv oplevelse. 

Kasse/POS

En fleksibel kasse/et fleksibelt POS med flere muligheder

Visma Retail POS er kernen i en effektiv butik og et vigtigt bidrag til lønsomhed og mersalg. Med mange integrationsmuligheder, tillægsprodukter, driftssikkerhed og en moderne grænseflade gør det hverdagen enklere for detailhandleren. Integrerede systemer gør kassen til et centralt punkt i butikken. Læs mere om vores mobil kasse.               

Servicestation som skaber mersalg

Enkle og gode værktøjer skaber dialog med forbrugeren og mersalg. Formålet med Visma Retails servicestation er at sælge og udøve kundeservice. Med vores brugervenlige modul Servicedesk bliver mange opgaver, som bestillinger, lagerspørgsmål, ordreopfølgning, reklamationer, garantier, forsikringer og naturligvis mersalg, enklere at håndtere.

Læs om alle muligheder for din kasse i produktbladet Visma Retail POS (pdf):

Læs mere



Visma Retail Suite

Visma Retail Suite gør butikken mere moderne og kæden mere effektiv.

Visma Retail Suite er et fleksibelt butiksdatasystem, som forbinder en lang række softwarefunktionaliteter, der på forskellig måde gør butikkerne mere effektive og driften af kæden mere lønsom.

 Læs mere om, hvordan du kan effektivisere din butik.

Læs mere

Mobil kasse/POS

Mobile shoppingløsninger

Flyt arbejdsopgaverne fra kontoret ud i butikken. Med Visma Retail Mobile POS kan du være der, hvor forbrugerne er. Visma Retails mobile kasse øger servicen og kundebetjeningen og dermed mulighederne for mersalg og afslutning af handler ude i butikken. Naturligvis er din mobile kasse integreret med din stationære kasse.

Med en integreret mobil back office-løsning kan du direkte i din mobile kasse udføre arbejdsopgaver som priskontrol, lagerstatus, bestillinger, registrering af svind og automatisk varemodtagelse, for blot at nævne nogle af opgaverne.

Læs mere i produktbladet Visma Retail POS (pdf):

Læs mere

Wallmob

MPOS giver dig mulighed for at afslutte salget hvor som helst i butikken. MPOS giver dig fuldstændig kontrol over forbrugerens oplevelse. Vend iPad'en, og tag imod betalingen med fuld sikkerhed. Salg og service på én gang har aldrig været enklere.

Med en mobil kasse i tabletform og med tilgang til back office-systemet kan fokus ligge på kundebetjeningen. Lad flere medarbejdere servicere dine kunder – tag imod betaling – ude i butikken.

Selvbetjening er den nye måde at købe ind på

Selvudtjekning

Som et alternativ til de traditionelle, bemandede kasser kan vi tilbyde forskellige former for selvudtjekningsløsninger, som reducerer kassekøerne, frigør personale og plads i butikken og gør betalingen hurtigere.

Visma Retails selvudtjekning med eller uden selvscanning bidrager både til en bedre shoppingoplevelse og en større effektivitet i butikken, idet forbrugerne selv udfører hele betalingsprocessen fra indtjekning til betaling.

Selvbetjening giver forbrugerne hjælp til selvhjælp og gør, at man kan gennemføre sit køb helt selvstændigt i butikken.

Selvscanning med ShopNDrop

Visma Retails løsning til selvscanning, Shop.N.Drop, kombinerer funktionalitet og moderne teknik med kvalitet og viden. Systemet giver butikkens forbrugere mulighed for selv at scanne deres vare med en håndterminal, pakke dem og derefter betale.

Forbrugerne slipper for kø, og køerne i butikken bliver kortere. Nu er der også mulighed for, at forbrugerne kan scanne varerne med deres egen smartphone.

Selvscanning bidrager til en positiv oplevelse for forbrugerne i butikken, og gennemstrømningen lettes.

Mobil selvscanning

Visma Retails løsning til mobil selvscanning hedder Shop.N.Drop Mobile. Der er adgang til den med iOS og Android. Det er en applikationspakke til Shop.N.Drop selvscanning, som kan bruges i fødevare-, tøj-, elektronik- og sportsbutikker. Der er ingen begrænsninger.

På den måde kan butikker, som allerede har Shop.N.Drop installeret, også tilbyde forbrugerne at scanne med deres egen smartphone og dermed også deres egen kapacitet.

Løsninger, som skaber shoppingoplevelse

Vi skaber shoppingoplevelse og øger salget.

Innovative produkter og løsninger, som kompletterer dit kassesystem, støtter forbrugernes valg, oplevelse og købsproces og hjælper dig med at sælge mere.                     

Back office i butikken

En konkurrencedygtig butik har fuld kontrol med lagersaldoen i butiks- og centrallageret, administration af kampagner, prisstyring og sortiment. Effektiv administration og styring forudsætter, at alle dele og processer fungerer godt sammen og kommunikerer med hinanden. En effektiv butik bidrager til at effektivisere brugen af ressourcer, reducere omkostningerne og øge indtægterne ved at tænke helhed og oplevelse.

•  Sortimentstyring

•  Logistik

•  Rapportering og analyse

•  Fakturakontrol

•  Håndtering af kampagner

•  Kundehåndtering

•  Forretningssystem

Læs mere om Visma Retails løsninger til Back office:

Læs mere

Tillægsprodukter

Innovative produkter og løsninger, som kompletterer din butiksdataløsning, er udviklet til at støtte slutkundens valg, oplevelse og købsproces og hjælpe dig til at sælge mere. Forskellige former for selvbetjeningsløsninger frigør medarbejdere fra kasselinjen, så de i stedet kan møde kunderne ude i butikken, hvor værdierne skabes, og salget sker.

Vi tilbyder et antal tillægsprodukter og løsninger, som kan tilpasses og profileres efter ønske.

Elektroniske hyldeforkanter
Elektroniske hyldeforkanter bruges til at præsentere pris og information om produkterne på en flot og enkel måde på hylderne. Det giver en væsentlig tidsbesparelse ved prisændringer og bidrager til mere korrekte priser og bedre produktinformation i butikken.

Multimediekiosker
Skab interaktivitet for dine forbrugere i butikken. En multimediekiosk tilbyder blandt andet opskriftdatabase, prisforespørgsler, kampagner, tilbud og kontantkort. Den forenkler købsprocessen, forbedrer shoppingoplevelsen og bidrager både til øget kundeloyalitet og øget salg.

Prisscannere
Det skal være let for forbrugerne at handle og derfor også let at se, hvad en vare koster. Prisscannere placeret på strategiske steder i butikken betyder, at forbrugerne nemt og enkelt selv kan scanne deres varer og kontrollere prisen.

Dobbelte skærme ved kassen
Dobbelte skærme ved kassen viser forskellige tilbud og produkter, som forbrugerne selv kan vælge at købe ved at klikke på skærmen. Skærmen kan bruges til at huske forbrugerne på tips & lotto, telefonkort, gavekort og andre produkter. Kan også bruges som reklameplads for leverandører.

Digital signage
Forbrugerinformation er i dag en vigtig faktor til at fange forbrugerens opmærksomhed og købelyst. Med digitale medier som målrettet informationskanal i butikken kan produkt- og butiksinformation kombineres med reklame og medlemsinformation for at tiltrække forbrugerne direkte i butikken.

Vi har skræddersyede kasseløsninger til apoteksbranchen

Visma PharmaSuite

Visma PharmaSuite receptekspeditionshjælp og butiksdataløsning til det moderne apotek.

Visma PharmaSuite er en moderne platform med åben arkitektur, som passer til det unge liberaliserede apoteksmarked. Et marked, der er tilbøjeligt til hurtige lovmæssige og markedsmæssige ændringer.

Kontakt visma retail

 
Ring til os på: +45 2122 2763

Har du spørgsmål?

Fortæl os, hvad du har brug for, så vi kan hjælpe med at finde den bedste løsning for dig.