Hovedkontor

Et effektivt hovedkontor bidrager til at effektivisere brugen af ressourcer, reducere omkostningerne og øge indtægterne ved at tænke helhed og oplevelse.

Back office

Sortimentstyring

Effektiv administration af sortiment, artikler og priser øger lønsomheden i butikken. De rigtige varer i butikken i alle situationer er afgørende for at få succes, og det gælder for butikken om at arbejde aktivt med sortimentstyring og produktvedligeholdelse.

 

Logistik

Automatisering og effektivisering af indkøb, varemodtagelse og lagerstyring giver store gevinster. Løsningen genererer automatiske ordreforslag baseret på salg, historik og sæson.

Automatiseringen gør det enklere og mere effektivt for butikken at håndtere hele vareforsyningen, fra ordren til varemodtagelsen, så medarbejderne får mulighed for at udføre deres arbejdsopgaver ude i butikken.

 

Rapportering og analyse

For butikken er det ofte afgørende for lønsomheden hurtigt og effektivt at få tilbagemelding og se resultatet af forskellige hændelser i butikken, ligegyldigt hvor man befinder sig.

Rapporter og analyser skaber overblik over lager, salgsstatistik, lønsomhed, marginaludvikling, antal forbrugere, gennemsnitskøb og salgstrends. En god leverandørkontrol giver mulighed for at forhandle om bedre vilkår.

 

Fakturakontrol

Få kontrol med indkommende og udgående fakturaer. Opdater afvigelser i leverancerne til din butik. Skab fuldt overblik over returvarer. Dermed får du en god oversigt over, hvad der sælges ude i butikken fra hver enkelt leverandør, og du skaber et godt grundlag for forhandlinger med leverandørerne.

 

Håndtering af kampagner

At arbejde med kampagner i en butik er en vigtig del af butikkens profilering. Suppler centrale kampagner og loyalitetskampagner med egne butikskampagner, hvor systemet hjælper butikken med at undgå konflikter mellem kampagnerne. Ved hjælp af opfølgning sikres det, at resultatet af kampagnen giver det ønskede resultat, og du kan se sammenligninger mellem forskellige kampagner.

 

Kundehåndtering

Specialtilbud til udvalgte kunder og segmenter i din database øger kundeloyaliteten. Back office-løsning til kunder er et effektivt værktøj til registrering, vedligehold, gruppering og segmentering. Værktøjet gør det lettere at fakturere, give kundeservice og udsende målrettede tilbud og andre budskaber via SMS, e-mail og direct mail.

Visma Retail Suite

Visma Retail Suite gør butikken mere moderne og kæden mere effektiv.

Visma Retail Suite er et fleksibelt butiksdatasystem, som forbinder en lang række softwarefunktionaliteter, der på forskellig måde gør butikkerne mere effektive og driften af kæden mere lønsom.

 Læs mere om, hvordan du kan effektivisere din butik.

Læs mere

74 % af forbrugerne bruger deres smartphone til at modtage og gøre brug af tilbudene. 

Næsten halvdelen (43 %) vil bruge deres smartphone mere til at modtage og gøre brug af tilbudene.

Klik for at få flere statistiske data i "Mobil shoppingløsninger og mobilitet i detailhandlen".

Læs mere

Forretningssystem og økonomiløsninger til detailhandlen

Når markedets stærkeste og mest funktionsrige forretningssystem og økonomiløsninger kombineres med moderne butiksdataløsninger, kan detailhandelskæden fungere mere intelligent og mere effektivt. For nogle passer en driftstjeneste for eksempel bedre end at investere i egne systemer. Vores detailhandelseksperter hjælper kæden med integration og øget automatisering hele vejen fra kasse til rapportering med bedre kontrol og øget lønsomhed som resultat

  • Forretningssystem
  • Elektronisk fakturahåndtering
  • Værktøj til budget, prognose og analyse
  • Kasseintegration (POS)

Forretningssystem og økonomiløsninger til detailhandlen

Læs mere om Visma Business

Læs mere

Vi har skræddersyede kasseløsninger til apoteksbranchen

Visma PharmaSuite

Visma PharmaSuite receptekspeditionshjælp og butiksdataløsning til det moderne apotek.

Visma PharmaSuite er en moderne platform med åben arkitektur, som passer til det unge liberaliserede apoteksmarked. Et marked, der er tilbøjeligt til hurtige lovmæssige og markedsmæssige ændringer.

Kontakt visma retail

 
Ring til os på: +45 2122 2763

Har du spørgsmål?

Fortæl os, hvad du har brug for, så vi kan hjælpe med at finde den bedste løsning for dig.