Vi løser 340.000 service- og supportopgaver om året. Vi håndterer dagligt systemer i forretningskritiske miljøer, hvor der er høje krav til korte svartider, hurtig support, fleksibel serviceplanlægning og færrest mulige driftsafbrydelser.
Vores serviceteknikere arbejder i hele Sverige, Norge og Danmark. På hvert servicekontor er der teknikere, værksted, lager, logistikfunktion og en serviceledelse. Vi overvåger alle opgaver gennem et opgavesystem og en lokal serviceledelse, som indsamler information med henblik på opfølgning, rapportering og vedligeholdelse.
Vi tilbyder:
Vi påtager os ansvaret lige fra planlægning til implementering og rapportering. Vi udfører arbejdet på de tidspunkter, der passer kundens virksomhed, og minimerer den tid, vi arbejder i virksomheden, ved at forberede installationen på forhånd. Vores projektledere og teknikere er vant til at håndtere omfattende implementeringsplaner.
Vi tilbyder:
Vores supportafdelinger arbejder udelukkende med ITIL-processerne og anvender desuden FFP (Full Feedback Policy) for at kunne give kunderne og slutbrugerne lettilgængelige og klare tilbagemeldinger. På årsbasis håndterer supportafdelingerne omkring 200.000 opgaver fra Vismas kunder.
Vi tilbyder:
Vi tager os af vores kunders hardware og software, fra indkøb til genanvendelse. Procesorienterede arbejdsmetoder (ITIL-processer) og proaktivitet præger vores driftsmæssige tjenesteydelser. Vores virksomhedsnære tjenesteydelser bygger på fleksibilitet og mobilitet med høj kvalitet og forudsigelige omkostninger. Ved at overvåge de tekniske installationer kan vi forudse og forebygge hændelser, som ellers kunne have medført driftsafbrydelser.
Vi tilbyder:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Vi har skabt løsninger for forskellige brancher og virksomhedstyper. Vores fleksible arbejdsmetoder gør det muligt for os at tilbyde tjenesteydelser og løsninger, som passer til jeres behov.
Vi har stor erfaring med at arbejde på tog og kender de særlige krav til materialer og uddannelse/certificering, som er nødvendige. Vi har blandt andet installeret WLAN for Skånetrafiken og Norrtåg, perronvalidatorer for Länstrafiken Örebro samt et passagertællesystem for Västtrafik.
Vi tilbyder alle former for service, support og IT-drift til kontorer. Vi har i 20 år tilbudt landsdækkende service og support på OKIs printere både under og efter garantiperioden. Vores store erfaring med printere i forskellige applikationer og miljøer giver os en unik og komplet viden på området.
Vi udfører blandt andet service af billetsystemet SL Access for Storstockholms Lokaltrafik, som er installeret i ca. 2.000 busser, på 600 salgssteder og i 400 billetautomater. Derudover har vi installeret billetsystemer, fartskrivere, kommunikationsenheder mv. for BIMS i Värmland, Örebro, Dalarna, Uppland, Gästrikland og Hälsingland.
Vi har supporteret og sørget for driften af butiksdatasystemer i mange år. Desuden udfører vi installation, idriftsættelse og service af applikationer og udstyr i butiksmiljøer. Det giver os et stort kendskab til og en god forståelse for branchens høje servicekrav. Vi leverer blandt andet til ledende dagligvarekæder som for eksempel Coop.
Vi supporterer og sørger for driften af apoteksdatasystemer til større apotekskæder i Sverige og Norge. Desuden installerer vi og yder service på applikationer og udstyr til apoteker. Det giver os et stort kendskab til og en god forståelse for branchens høje service- og lovkrav.