Visma Stellar pakker

Med Visma Stellar er det altid muligt at finde en løsning - uanset om du skal bruge et brugervenligt enkeltbrugersystem, eller en komplet virksomhedsløsning.

Prøv gratis 

Find den løsning, der passer til din virksomheds behov

Vælg mellem Start,- Office- og Pro-pakken. Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os.

 

Visma Stellar Start

Visma Stellar Start er en enkeltbrugerløsning, som er ideel til iværksætteren eller enkeltmandsvirksomheden som har behov for et brugervenligt system. Når man er iværksætter eller indehaver af en enkeltmandsvirksomhed, er det vigtigt at man har et økonomisystem, som passer til ens behov, og kun indeholder de nødvendige moduler.

Derfor indeholder Visma Stellar Start kun funktionsrige moduler, som er udviklet specielt med tanke på iværksættere og enkeltmandsvirksomheder. Og det er til en pris, som ligger i den lave ende. 

Med Visma Stellar Start får du bl.a.:

  • Komplet finansbogføring
  • Tilbudsgivning, ordrebehandling og fakturering
  • Vare- og kundekartotek
  • Kunderegistrering
  • Nem udlæsning af data til revisor

Hør mere om Start-pakken


Visma Stellar Start


Visma Stellar Office

Visma Stellar Office

Med Visma Stellar Office får du alt hvad man som mindre virksomhed skal bruge i et økonomisystem, uden at gå på kompromis med brugervenlighed, arbejdsprocesser og lave driftsomkostninger. En af fordelene ved at vælge Visma Stellar Office er, at du har mulighed for at tilknytte flere brugere og regnskaber i systemet. Det øger fleksibiliteten, og skaber en nemmere hverdag for dine medarbejdere.

Samtidig kan du med Visma Stellar Office sende elektroniske fakturaer, importere lønbilag elektronisk og få et unikt overblik over jeres lager med modulet lagerstyring.

Med Visma Stellar Office får du bl.a.:

  • Økonomistyring og kunderegistrering
  • Elektronisk fakturering
  • Valuta til håndtering af udenrigshandel
  • Elektronisk import af lønbilag
  • Mulighed for flere brugere og regnskaber
  • Mulighed for at få en hosted løsning

Hør mere om Office-pakken

Visma Stellar Pro

Med Stellar Office Pro får du en komplet virksomhedsløsning, som indeholder alt hvad man som en mellemstor virksomhed skal bruge. Systemet binder ledelse og medarbejdere sammen, da systemet bruges af både administrationen, salgsafdelingen, ledelsen, indkøb og lageret.

En af de helt store fordele med Visma Stellar Office Pro er, at man kan udvide løsningen til at indeholde specielt udviklede tillægsmoduler. Du kan bl.a. udvide din løsning til at indeholde tids- og materialeregistrering, projektstyring, abonnementsstyring, fragtmodul og Nets modul.   

Med Visma Stellar Office Pro får du bl.a.:

  • Komplet finans, debitor og kreditor
  • Dimensioneringsværktøj til måling på afdelingerne
  • Lagerstyring og indkøbsmodul
  • Styklister
  • Mulighed for udvidelse med forskellige tillægsmoduler
  • Mulighed for at få en hosted løsning

Hør mere om Pro-pakken



Visma Stellar Pro

Kontakt os

Vi vil gerne hjælpe med at afdække jeres behov, så I kan komme tættere på at finde den rigtige løsning med de rigtige partnere, der kender jeres branche.

Kontakt os for en uforpligtende snak om jeres forretning og hvordan I kan effektivisere jeres arbejdsprocesser med Visma Stellar.

Ring 70 27 71 78

Prøv Visma Stellar gratis i 30 dage

Dit samtykke er obligatorisk

Vi anvender cookies til at indsamle information om din aktivitet på vores hjemmeside. Kombineret med data, du har oplyst os, skaber vi en profil, så vi kan vise dig indhold, der er tilpasset dine interesser. Når du accepterer, giver du os lov til at indsamle og behandle dine persondata som beskrevet her.

Se, hvilke cookies der gemmes, når du bruger siden og hvordan du ændrer dine præferencer i vores cookiepolitik.