Funktioner i Visma Advisor

Visma Advisor er udviklet specifikt til at optimere arbejdsgange for revisorer og bogholdere.
Her kan du læse mere om de funktioner du får med Visma Advisor.

Visma Advisor


Opgaver og tjeklister

Opgaver kan defineres på kundeniveau, og for hver opgave følger en række tjeklister med deadlines. 

  • Se hvem der har udført opgaverne
  • Se hvornår opgaverne er udført
  • Angiv forfaldsdato på opgaverne
Opgaver og tjeklister er kernen i det daglige arbejde og registreringen i Visma Advisor. Dermed får du hjælp til at prioritere og tilsikre kvalitet i arbejdet.

Planlægning

Visma Advisor har et integreret værktøj til ressourceplanlægning, der gør det enkelt at fordele tid og ressourcer, hvor de gør mest nytte.

  • Planlæg tid på interne og eksterne tidstyper
  • Planlæg tid på kunden eller de enkelte opgaver på kunden
  • Planlæg tid på medarbejderen eller de opgaver kunden medarbejderen har
  • Fordel planlagte timer ud på hele året med ét klik

Essentielt for en effektiv virksomhed er at kunne planlægge opgaverne i forhold til tilgængelige ressourcer og deadlines. 




Planlægning






Rapportering

Tidsregistrering, fakturering & rapportering

Tidsregistrering er integreret i alle arbejdsprocesser og kan foretages på timebasis, fast basis, transaktionsbasis eller på kombinerede priser

Der er fleksible prislister og mange muligheder for justering af fakturagrundlag. Rapportering af planlagte og forbrugte timer og fakturering med få klik.

  • Simpel tidsregistrering
  • Start / Stop funktion - lad Visma Advisor beregne forbrugt tid
  • Indbygget tidsbank til flexkonto
  • Udlægsregistrering
  • Rapportering i flere niveauer
  • Rapportér på kunder, medarbejdere, opgaver eller aktiviteter
  • Følg løbende dækningsgrader, debiteringsgrader m.m.

Kommunikation

Kommunikér med én eller flere kunder samtidig via e-mail eller SMS, og få samlet dokumenter, emails og notater ét sted.

  • Send SMS eller e-mail til et udvalg af kunder
  • Gem dokumenter på kundekortet


kommunikation og kundeportal

Integrationer

Visma Advisor samler kunder og medarbejdere i ét administrationsværktøj, men inkluderer også integration mod regnskabsprogrammet e-conomic, ligesom systemet er åbent for egenudviklede integrationer.

Nuværende integrationer:

> Faktureringsgrundlag

> Kunder

Eksport af faktureringsgrundlag til økonomisystemet:

> e-conomic

 

Egne integrationer:

> Det er selvfølgelig også muligt at lave egenudviklede integrationer til andre systemer. 

Tag kontakt til os for at høre nærmere.

Ønsker du at vide mere?

Udfyld felterne herunder og indsend formularen, så kontakter vi dig snarest muligt.

Du kan også ringe til os på telefon 78 79 19 59.

Dit samtykke er obligatorisk

Vi anvender cookies til at indsamle information om din aktivitet på vores hjemmeside. Kombineret med data, du har oplyst os, skaber vi en profil, så vi kan vise dig indhold, der er tilpasset dine interesser. Når du accepterer, giver du os lov til at indsamle og behandle dine persondata som beskrevet her.

Se, hvilke cookies der gemmes, når du bruger siden og hvordan du ændrer dine præferencer i vores cookiepolitik.