Visma Mamut Enterprise

Spar tid på alle de administrative opgaver med et komplet flerbruger økonomisystem!

Denne flerbrugerløsning er perfekt til mellemstore virksomheder med behov for:

  • Komplet økonomistyring
  • Professionel CRM og salgsstøtte
  • Indkøb, lager og logistik

 

Find din udgave

Komplet økonomistyring

Du kan håndtere alle de typiske opgaver inden for regnskab og økonomistyring i ét system.

  • Effektiv bilagsregistrering 
  • Budgettering
  • Fakturering og elektronisk betaling
  • Rykker og inkasso

Professionel kundehåndtering med integreret CRM

Du får fuld kontrol over dine kunder, aktiviteter, dokumenter og e-mails med integrationen til Microsoft Outlook - det giver tilfredse og loyale kunder!

Du kan blandt andet målrette din markedsføring ved segmentering på blandt andet geografisk beliggenhed, branche, kundetype og købsfrekvens. 

Øg lønsomheden med optimal lagerstyring

Visma Mamut Enterprise indeholder de nødvendige funktioner indenfor indkøb og logistik. Du har til en hver tid overblik over produkterne på lageret og ændringer i lagerbeholdningen. 

Tid er penge! Få effektiv timeregistrering

Du får enkel timeregistrering med automatiske overføringer til faktura- og lønmodul, således at du undgår dobbeltarbejde, fejl og sparer tid. Efterfølgende kan du med automatiserede løn- og personaleprocedurer udbetale den korrekte løn til aftalt tid. 

Arbejd online via din computer, tablet eller smartphone

Du får adgang til onlinemodulet Mamut Online, som løbende synkroniseres med din Visma Mamut. Du kan:

  • Oprette og fakturere en kunde online
  • Oprette og redigere en kundes oplysninger
  • Få salgsstatistik
  • Få adgang til aktiviteter på den enkelte kunde