Visma Mamut - komplet løsning med CRM

Visma Mamut er et unikt system på det danske marked. Visma Mamut er en moderne forretningsløsning der ud over regnskab, tilbud og ordre også kan indeholde lagerstyring, indkøbsstyring, aktivitetsstyring (CRM), pipelinestyring, hjemmeside, webshop mf. Alt sammen er integreret på forhånd uden brug af dyre konsulenttimer – nemmere kan det simpelthen ikke være.

Ser du på en samlet løsning for din virksomhed er Visma Mamut ikke blot det mest intelligente valg, men typisk også den løsning der giver mest værdi.

Ingen giver mere for pengene end Visma Mamut!

 

Visma Mamut kommer i to forskellige udgaver:

Visma Mamut Office

- er en enkelbrugerløsning hvor du får et  regnskabs- og CRM system, der sørger for at du har et fuldt overblik over din virksomheds økonomi, og som du samtidig kan vokse med. 

 

Check Effektivt regnskabssystem med integreret CRM 

Check Integreret webshop, lager og indkøbsmodul

Check Online tilgang til flere slags funktionaliteter


Hvis du kun har brug for en enkelbrugerløsning, så læs mere her

Visma Mamut Enterprise

- er et komplet flerbruger økonomi og CRM system, der er perfekt til mellemstore virksomheder. 


Check Indkøb og logistik

Check Få styr på aktiviteter, timer og projekter

Check Registrere timer og ordre online

 

Hvis du har behov for en flerbrugerløsning, så læs om vores Enterprise version her.

Vi anvender cookies til at indsamle information om din aktivitet på vores hjemmeside. Kombineret med data, du har oplyst os, skaber vi en profil, så vi kan vise dig indhold, der er tilpasset dine interesser. Når du accepterer, giver du os lov til at indsamle og behandle dine persondata som beskrevet her.