Visma Advisor
Online brancheløsning for effektive og nytænkende revisorer og bogholdere

Funktioner

Visma Advisor er én samlet online (SaaS) løsning der er bygget på nyeste teknologier, som giver en hurtig og intuitiv brugeroplevelse - direkte i browseren. Alle vigtige kundedata, opgaver og medarbejdere er samlet ét sted. 

Fælles data og standardprocesser giver chefen overblik og muligheden for planlægning, ligesom at de tager medarbejderen igennem arbejdsopgaverne med høj kvalitet.

 

 

Opgaver & tjeklister

Opgaver kan defineres på kundeniveau, og for hver opgave følger en række tjeklister med deadlines. 

  • Se hvem der har udført opgaverne
  • Se hvornår opgaverne er udført
  • Angiv forfaldsdato på opgaverne
Læs mere

Planlægning

Visma Advisor har et integreret værktøj til ressourceplanlægning, der gør det enkelt at fordele tid og ressourcer, hvor de gør mest nytte.

  • Planlæg tid på interne og eksterne tidstyper
  • Planlæg tid på kunden eller de enkelte opgaver på kunden
  • Planlæg tid på medarbejderen eller de opgaver kunden medarbejderen har
  • Fordel planlagte timer ud på hele året med ét klik
Læs mere

Tidsregistrering, fakturering & rapportering

Tidsregistrering er integreret i alle arbejdsprocesser og kan foretages på:

  • Time-
  • Fast-
  • Transaktions-
  • eller kombinerede priser

Der er fleksible prislister og mange muligheder for justering af fakturagrundlag. Rapportering af planlagte og forbrugte timer og fakturering med få klik.

Læs mere

Kommunikation & kundeportal

Kommunikér med én eller flere kunder samtidig via e-mail eller SMS, og få samlet dokumenter, emails og notater ét sted.

  • Send SMS eller e-mail til et udvalg af kunder
  • Gem dokumenter på kundekortet
  • Kundeportal til vidensdeling til kunder
Læs mere

Integration

Visma Advisor samler kunder og medarbejdere i ét administrationsværktøj, men inkluderer også et antal standard integrationer mod andre systemer, ligesom systemet er åbent for egenudviklede integrationer.

Nuværende integrationer:

  • Faktureringsgrundlag
  • Kunder
  • Regnskabssystem hos slutkunde
  • Kundeportal 
Læs mere