Falck Autohjælp

Med app'en til iOS og Android kan Falcks kunder let rekvirere autohjælp.

Det var vigtigt for projektet, at app'en blev lækker og indbydende. Selv om funktionerne er nyttige, var det primære formål at profilere Falck, at knytte sig tættere til kunderne og at få opdaterede informationer om dem.

Kunder behøver ikke længere at ringe og forklare en Falck-medarbejder, hvor de befinder sig. App’en sender kundens position og abonnementsnummer til vagtcentralen, der så har alt hvad de behøver for at sende autohjælp afsted. Kunden kan nu følge Falck-bilen på et kort, indtil den er fremme.

Løsningen er integreret direkte til it-systemerne hos Falcks vagtcentral, og har givet mærkbare forretningsoptimeringer.

"Allerede inden vi gik rigtig i gang med projektet, præsenterede Visma os for forskellige prototyper, som gjorde det lettere for os at forholde os til deres idéer omkring både funktionalitet og design. Vi vidste derfor, hvad vi gik ind til, og vi har fået en app, der lever fuldt ud op til vores forventninger”.

Kasper Hundborg Hansen
Business Development Manager hos Falck

Esben Emborg
Head of User Experience
esben.emborg@visma.com
31 58 80 33