Store tidsbesparelser med
AutoInvoice
AutoInvoice er en indbygget faktureringsmaskine i Visma net ERP, som håndterer alle virksomhedens indgående og udgående fakturaer uanset format. AutoInvoice undersøger selv muligheden for at sende elektronisk faktura eller faktura som PDF via e-mail. Kan ingen filformater matches med en virksomhed, printes fakturaen og sendes pr. post. Ved modtagelse af en faktura indlæser AutoInvoice selv både fysiske (via scanningsteknologi) og elektroniske dokumenter.
AutoInvoice kan også integreres til Visma Business.
AutoInvoice understøtter følgende formater
til afsendelse og modtagelse:
Elektronisk faktura
Print/Scan
Fordelene ved elektronisk fakturering
Når du modager en eFaktura:
|
|
|
Når du sender en eFaktura:
|
|
|
Sådan fungerer AutoInvoice
Du opretter en faktura i dit ERP-system, som du plejer og sender herefter fakturaerne via AutoInvoice. Løsningen kontrollerer derefter, om CVR-nummeret påført fakturaen kan modtage elektronisk faktura.
Kan modtageren ikke modtage elektronisk faktura, leder AutoInvoice efter en e-mailadresse og sender fakturaen som PDF. Kan en e-mailadresse ikke lokaliseres printes og sendes fakturaen pr. post
AutoInvoice fungerer også som firmaets fakturaindbakke, så du har alle indgående fakturaer samlet på ét sted, uanset om fakturaen er elektronisk, i PDF-format eller på papir. Alle papirfakturaer scannes og tolkes, hvilket eliminerer manuel håndtering.
Hør mere om AutoInvoice
Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.