ERP-system til servicevirksomheder

Med en service management løsning fra Visma Business får I styr på serviceaftaler, garantiforpligtelser og ad hoc service. 

Tag kontakt


Visma Business hjælper dig med at levere serviceydelser i højeste kvalitet

For virksomheder, med serviceydelser som forretningsområde, er Visma Business det perfekte værktøj. Håndtering af garantiforpligtelser, serviceaftaler, ad hoc service og telefonsupport giver i samspil med rentabilitets- og effektivitetsanalyser det optimale værktøj til styring og kontrol af servicefunktionen.

Med Visma Business Service Management får I et system, som kan hjælpe med:  

  • Løse de operationelle og analytiske udfordringer
  • Direkte opslag på kundens udstyr samt detaljeret historik på det enkelte individ i kombination med planlægning af serviceopgaver.
  • Integration giver en automatisk overlevering af solgte enheder fra salg til service, alle muligheder for disponering, indkøb og lagerstyring af reservedele samt fakturering og debitorstyring
  • Rentabilitetsanalyse på serviceaftaler og statistik på fejl/årsagskoder på enkelte individer, modeller og grupper giver en konstant sikkerhed for at have en optimal forretning
  • For at skabe yderligt overblik til flere medarbejdere, er det muligt at have overførsel af serviceopgave til MS-Outlook og PDA
 


Visma Business service management



DFDS Visma Business case
Frellsen Visma Business case
Uno-X Visma Business case
Diabetesforeningen Visma Business case
Pagunette Visma Business case
DBU Visma Business case
NTF Visma Business case
Qpet Visma Business case
Comwell Visma Business case
Hydraulico Visma Business case
DSV Visma Business case
Nordelektro Visma Business case
 
 
Visma Business partnere





Hør mere om mulighederne med Visma Business

Udfyld kontaktformularen herunder. Vi kontakter dig snarest muligt.