mySupply ApS

Digitale løsninger til dokumenthåndtering

Vi effektiviserer håndteringen af elektroniske bogføringsdokumenter, så du kan være på forkant med digitaliseringen.

Om os

Nem håndtering af bogføringsdokumenter

Vi er frontløbere indenfor udvikling af fremtidens digitale løsninger til elektronisk dokumenthåndtering. Vi sikrer, at offentlige og private virksomheder kan sende og modtage dokumenter nemt, effektivt og sikkert.

Innovation for the public good with Kasper Lyhr

Se hele videoen

Sig hej til simplificeret hvidvask compliance

Se hele videoen

Mød vores Aarhus team

Se hele videoen

Kernen i Meebook

Se hele videoen

Effektivisér hverdagen med My Visma

Se hele videoen

VAX 360

Send og modtag elektroniske dokumenter sikkert og nemt

Med VAX 360 får du én samlet løsning til at håndtere alle processerne omkring elektronisk dokumenthåndtering. Send nemt dokumenter gennem bl.a. Peppol, Digital Post, NemHandel og bankintegrationer - både nationalt og internationalt.

Med VAX 360 får du en cloudbaseret løsning, der kan integreres direkte til dit ERP-system. Løsningen sikrer, at jeres dokumenter lever op til gældende lovgivning og standarder, og hjælper dig med at spare tid på manuelle processer.

Læs mere om VAX 360

Vores historie

Starten på det hele

mySupply bliver stiftet i år 2000 i Aabybro i Nordjylland. Virksomheden bliver skabt med missionen om at samle specialister og kompetencer indenfor bl.a. SAP-løsninger, og at skabe en markant rolle på markedet som værende førende indenfor elektronisk dokumenthåndtering. 

Udvikling af OIOXML

I 2003 indgår vi i et tæt samarbejde med Digitaliseringsstyrelsen og udarbejder den danske norm OIOXML til NemHandel. 

Tre år senere, i 2006, bliver vi frontløber på OIOUBL-formatet, og har herefter NemHandel-supporten i 10 år.

VAX NemHandel produkt

I 2008 ser det første VAX-produkt dagens lys og får navnet VAX NemHandel. Det bliver forløberen til løsningen, der senere skal blive kendt som VAX 360. 

Certificeret Peppol Access Point

2014 er året, hvor vi er med til at udarbejde Peppol og den europæiske fakturastandard på Digitaliseringsstyrelsens vegne. Samme år bliver vi certificeret Peppol Access Point. 

VAX 360 SaaS / MeMo format til Digital Post

På baggrund af flere års arbejde introduceres i 2017 VAX 360 som SaaS-løsning. Den fungerer som en integrationsløsning, og gør det nemt og sikkert at sende og modtage elektroniske dokumenter.

Derudover udarbejdes også formatet ‘MeMo’ til Digital Post i tæt samarbejde med Digitaliseringsstyrelsen. 

Eliteleverandør til den offentlige sektor

Vi er stolte over at være en betroet partner og leverandør af services til flere, store offentlige instanser. I 2020 belønnes vi med et diplom for at være eliteleverandør til den offentlige sektor. Et diplom som kun gives til ca. 1% af danske virksomheder.

En del af Visma

Som led i en vækststrategi bliver mySupply i 2022 en del af Visma Danmark Holding A/S. Opkøbet er samtidig en blåstempling af vores stærke markedsposition, og ikke mindst en anerkendelse af vores kerneprodukt, VAX 360.

På samme tid sker et skifte i ledelsen. Stifter og daværende CEO, Flemming Beltoft, går på pension, og ind i rollen træder Allan Freiheit. 

Nyt domicil / ISO certificering

Efter 23 år i Aabybro flytter mySupply til nye, moderne faciliteter i Nørresundby. De nye lokaler betyder endnu bedre plads til at huse vores mange medarbejdere, og giver mulighed for fremtidig.

2023 bliver også året, hvor vi med stor stolthed modtager en ISO 27001-2022 certificering. Den cementerer, at vi lever op til kravene om sikkerhed vedrørende bl.a. kundedata, GDPR-lovgivning m.v.

Kunden i fokus

En plug n’ play løsning til alle behov

Vores VAX 360 løsning er en standard plug n’ play integration, der nemt og hurtigt kan implementeres i alle systemer. Det er vigtigt for os at sikre en hurtig go-live service for vores brugere, så de kan komme i gang med at effektivisere deres workflows fra dag ét. Vores løsning er rigid, og kan nemt tilpasses til kunders individuelle behov. Vi hjælper med at identificere, hvor i workflowet der kan optimeres, for at vores brugere får det optimale ud af løsningen. 

Kompleksitet er fortid

Magien sker bag kulissen

Det helt unikke ved vores løsning er, at mange kunder faktisk slet ikke opdager, at løsningen kører bag deres egne systemer. Mange processer omkring e-fakturering og anden dokumenthåndtering er ofte meget komplekse, og der findes utallige manuelle processer. Vores fornemmeste opgave er netop at eliminere de manuelle processer for vores kunder og sikre hurtige og lette arbejdsgange, som frigiver tid og ressourcer. 

Bliv en del af teamet

Bliv en del af et stærkt fællesskab

Vi arbejder sammen på tværs af afdelinger og værner om det sunde arbejdsmiljø med godt humør og højt til loftet.

Vi måler succes i arbejdsglæde

Hver dag gør vi vores bedste for at tilbyde vores medarbejdere en åben og fleksibel arbejdsplads. Arbejdsglæde og trivsel er vigtige faktorer for os, og vores høje medarbejdertilfredshed vidner om, at det er lykkes os at skabe et godt og trygt miljø. Vi tror på, at et sundt arbejdsmiljø skaber glade medarbejdere, som motiveres til at yde deres bedste.

Se hele videoen

Se hele videoen

Se hele videoen

Se hele videoen

Se hvordan, vi arbejder i Visma Enterprise

Se hele videoen

Vores kultur

Respekt

Vi går op i ordentlighed, gensidig respekt og troværdighed overfor hinanden. Vi har en venlig, uformel og respektfuld omgangstone med hinanden på kontoret, som støtter op om vores flade virksomhedsstruktur.

Samarbejde

Ved at arbejde sammen og stole på hinandens kompetencer, sikrer vi, at vi når vores målsætninger. Hos os er det vigtigt at kunne samarbejde på kryds og tværs af organisationen, og netop på den måde opnår vi de bedste resultater.

Udvikling

Det er vigtigt for os, at vi udvikler os - både som en moderne arbejdsplads for vores medarbejdere, men også på individuelt plan. Vi lytter til, hvad vores medarbejdere har brug for, for at sikre deres faglige udvikling og daglige trivsel på kontoret.

Forskellighed

Vi er en broget flok mennesker med forskellige baggrunde, der mødes i et stærkt fællesskab, hvor der er plads til alle. Vi tror på, at vores forskelligheder skaber resultater, fordi vi hver især kan byde ind med unikke vinkler og synspunkter.

Heading

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Heading

This is some text inside of a div block.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45+
Kunder
150k+
Brugere

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique. Duis cursus, mi quis viverra ornare, eros dolor interdum nulla, ut commodo diam libero vitae erat. Aenean faucibus nibh et justo cursus id rutrum lorem imperdiet. Nunc ut sem vitae risus tristique posuere.

Ac in urna id libero
45+
Clientes
150k+
Utilizadores
No items found.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Vores ledige stillinger

I øjeblikket er der ikke nogen ledige stillinger hos mySupply ApS.
17/8/2025
Ruby Engineer
RoR
Remote
7/9/2025
Creative Lead
Graphic design, video
Copenhagen
7/9/2025
Senior Brand Marketing Manager
Brand,Content,Marketing
Copenhagen

Vores medarbejdere

For os er det vigtigt, at det er trygt at gå på arbejde. Vi værner meget om vores medarbejderes trivsel og individuelle udvikling, og går også langt for at sikre både det sociale og det faglige fællesskab.

Jeg oplever, at der er et stort fokus på, at vi som medarbejdere skal have det godt. Vi er gode til at sparre med hinanden, og der er altid god stemning og højt til loftet.

Christina

Junior Systemudvikler

Jeg har stor indflydelse på de opgaver, jeg gerne vil arbejde med. Der er god fleksibilitet, så det er nemt at passe arbejdet ind med mit studie.

Isabella

Studentermedhjælper i Salg og Marketing

Det er en arbejdsplads med åbenhed og frihed. Vi har et godt samarbejde, og der er meget kort vej til kollegaer på tværs af de forskellige afdelinger.

Jakob

Senior Konsulent

1

Det er en arbejdsplads med åbenhed og frihed. Vi har et godt samarbejde, og der er meget kort vej til kollegaer på tværs af de forskellige afdelinger.

Jakob

Senior Konsulent

MySupply - Jakob

Det er en arbejdsplads med åbenhed og frihed. Vi har et godt samarbejde, og der er meget kort vej til kollegaer på tværs af de forskellige afdelinger.

Jakob

Senior Konsulent

Jeg har stor indflydelse på de opgaver, jeg gerne vil arbejde med. Der er god fleksibilitet, så det er nemt at passe arbejdet ind med mit studie.

Isabella

Studentermedhjælper i Salg og Marketing

MySupply - Isabella

Jeg har stor indflydelse på de opgaver, jeg gerne vil arbejde med. Der er god fleksibilitet, så det er nemt at passe arbejdet ind med mit studie.

Isabella

Studentermedhjælper i Salg og Marketing

Jeg oplever, at der er et stort fokus på, at vi som medarbejdere skal have det godt. Vi er gode til at sparre med hinanden, og der er altid god stemning og højt til loftet.

Christina

Junior Systemudvikler

MySupply - Christina

Jeg oplever, at der er et stort fokus på, at vi som medarbejdere skal have det godt. Vi er gode til at sparre med hinanden, og der er altid god stemning og højt til loftet.

Christina

Junior Systemudvikler

Fleksibilitet

Work-life-balance

Vi ved, at fleksible arbejdstider i dag er vigtigere end nogensinde før, for at få privatliv og arbejdsliv til at være i balance. Derfor har vi et fleksibelt arbejdsmiljø, hvor man med frihed under ansvar, er ansvarlig for sine egne møde- og gåtider. Ligeledes tilbyder vi også hjemmearbejde i det omfang, som giver mening for den enkelte.

Her befinder vi os

Vores hovedkontor er placeret centralt i Nordjylland og nær Aalborg for at være let tilgængelige for medarbejderne og kunder. Vi har kort afstand til på både lufthavn og motorvej.

Nørresundby

Vores hovedkontor findes lige nord for Aalborg i Nørresundby, hvor vi har til huse i RTX Business Park.

Adresse

Hovedkontor

Strømmen 6

9400 Nørresundby

Danmark

Nørresundby

Vores hovedkontor findes lige nord for Aalborg i Nørresundby, hvor vi har til huse i RTX Business Park.

Adresse

Hovedkontor

Strømmen 6

9400 Nørresundby

Danmark

Ræk ud til os

mySupply ApS

Privatlivspolitik
Kontaktinformation

Peter Løths Vej 2

DK-9440 Aabybro

+45 96 96 10 70info@mysupply.dk
Fakturainformation

eInvoice

Faktura sendes til

mySupply ApS

Strømmen 69400

Nørresundby

Danmark

Sociale medier

Følg os på de sociale medier