Hvad er en serviceaftale til SummaSummarum?

Vores serviceaftale til Visma SummaSummarum er ligesom din brandforsikring. Hvis tingene brænder på i dit regnskabsprogram, Visma SummaSummarum, så har du som kunde mulighed for at kontakte vores supportere, og så skal vi gøre alt for at hjælpe dig godt og sikkert videre.

support_summasummarumMere end “bare” en supportaftale

Så tænker du måske; jamen jeg gør aldrig brug af supporten, da programmet kører af sig selv… så hvorfor skal jeg så betale?

Ud over fri support, så betyder serviceaftalen også, at du altid kan opdatere Visma SummaSummarum til den nyeste version. Dvs., når vi kommer med nye opdateringer til SummaSummarum, så kan du gratis opdatere dit program. Det er din sikkerhed for, at du altid har et program, der overholder gældende lovgivning og regler.

Hvis jeg ikke har en serviceaftale?

Du kan sagtens fortsætte med at anvendeSummaSummarum uden en serviceaftale, men så skal du være opmærksom på:

• Du kan ikke længere opdatere dit program til nye versioner, f.eks. når der kommer nye love og regler.

• Du kan ikke længere få support, hvis du har brug for hjælp til programmet.

Jeg vil gerne opsige min serviceaftale

Hvis du vil opsige din serviceaftale til SummaSummarum, skal du sende en opsigelse til info-software@visma.com

I mailen bør du oplyse dit kundenummer, fakturanummer og telefonnummer. Derefter vil vores bogholderi registrere din opsigelse, og fremsende en kreditnota til din e-mail.

Vil du vil vide mere om serviceaftalen til SummaSummarum, så klik her – eller kontakt os på telefon 70 27 71 78.

 

Stine Mieritz har en bachelor i Virksomhedskommunikation og Erhvervsøkonomi fra Copenhagen Business School og er netop påbegyndt en kandidat i Politisk kommunikation og ledelse. Hos Visma er hun ansat som Marketing assistent hos Visma Software.